GiD Professional 14.0.1 x64

GiD Professional 14.0.1 x64

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی عددی
  • نسخه :Version 14.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : GiD · CIMNE
  • سال تولید : 2018

توضیحات

GiD یک ابزار شبیه سازی عددی می باشد که برای مدیریت عملیات مختلف مربوط به شبیه سازی داده های عددی از قبل تا پس از پردازش مانند آنالیز داده ها، مدل سازی هندسی، تجسم داده های عددی و ... طراحی شده است. این نرم افزار در کنار یک محیط کاربری مناسب، تمامی نیازهای مشترک در زمینه شبیه سازی داده های عددی را پوشش می دهد و به عنوان یک ابزار کاربردی در علوم و مهندسی استفاده می شود. GiD قادر خواهد بود تا با داده های وارد شده از برنامه های دیگر و با فرمت های DXF، KML و Shapefile نیز کار کند. همچنین امکان استخراج نتایج خروجی وجود دارد. این نرم افزار با استفاده از C++, Tcl/Tk and OpenG توسعه داده شده است تا بهترین عملکرد و قابلیت را در سیستم عامل های مختلف ویندوز، لینوکس و مک ارائه دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GiD:
- شبیه سازی داده های عددی
- انجام محاسبات به صورت لوکال یا از طریق ریموت
- امکان وارد کردن داده ها با فرمت DXF، KML و Shapefile
- قابل استفاده توسط مهندسین و متخصصان علوم مختلف
- منوهای قابل برنامه ریزی برای ایجاد یک فضای کاری راحت
- رابط کاربری چندزبانه (انگلیسی، اسپانیایی، ژاپنی و روسی)
- رابط کاربری آسان
- و ...

Description

GiD is a universal, adaptive and user-friendly pre and postprocessor for numerical simulations in science and engineering. It has been designed to cover all the common needs in the numerical simulations field from pre to post-processing: geometrical modeling, effective definition of analysis data, meshing, data transfer to analysis software, as well as the visualization of numerical results.

Here are some key features of "GiD":
Multilingual: GiD is adaptable to any language. English, Spanish, Japanese and Russian versions are available.
Multiplatform: GiD has been developed using C++, Tcl/Tk and OpenGL in order to provide the best performance and portability for MS Windows, Linux or Apple’s Mac OSX.
Multiple calculation options: local and remote computing (an application is provided to run calculations remotely from GiD).

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری