DoYourData Uninstaller Pro 4.5

DoYourData Uninstaller Pro 4.5

  • کاربرد : حذف کامل برنامه های نصب شده
  • نسخه :Version 4.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : DoYourData
  • سال تولید : 2018

توضیحات

برنامه ی DoYourData Uninstaller Pro بهترین و راحت ترین راه را برای ریموو و یا همان حذف برنامه های ویندوز و پلاگین برنامه های مختلف را پیش روی کاربرانش قرار می دهد . ابن برنامه نه تنها برنامه هایی که حذف نمی شوند یا حذفشان غیر ممکن است بلکه برنامه هایی که به صورت کامل نصب نشده اند را نیز پاک میکند و هم چنین تمام رد پاهای برجامانده از برنامه از قبیل بوکمارک مرورگرها ، تنظیمات ذخیره شده و هرچیزی که مربوط به برنامه مورد نظر می شود را پاک خواهد کرد . شما کافی است تا در DoYourData Uninstaller Pro از لیست باز شده برنامه مورد نظرتان را انتخاب کرده و با انجام چند کلیک موس اقدام به پاک کردن آن کنید . برنامه 100 تضمین شده و امن میباشد و با ویندوز های XP, Vista, 7, 8 / 8.1 و حتی 10 سازگار است .



قابلیت های کلیدی نرم افزار DoYourData Uninstaller Pro :



برنامه امن و سازگار با ویندوز های XP, Vista, 7, 8/8.1 و 10.

قابلیت پاک کردن بصورت کامل (deep unistall) حذف خودبرنامه به همراه تمامی اطلاعات و فایل های ان

قابلت پاک کردن برنامه های خود ویندوز و پلاگین های آن و برنامه های مودر نظر دیگر

و....

Description

DoYourData Uninstaller offers easy & smart solution for you to completely uninstall programs, Windows apps and plug-ins on your computer. It will not only help you uninstall even the most stubborn programs, but it also can help you thoroughly remove all related files, clean up all leftovers.

Uninstall & Clean
Thoroughly uninstall programs and remove all related files, clean up all leftovers. It supports to uninstall even the most stubborn programs, crashed applications, Windows apps, plug-ins, etc.

Smart Uninstall
It allows you to uninstall programs one by one or in batches. You just need to select the programs you want to uninstall, then it will help you thoroughly uninstall them with a few clicks.

Operating System: Windows 10/8.1/8/7/Vista/XP/2000

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری