Solid Angle 3ds Max To Arnold 2.2.956 for 3ds Max 2019

Solid Angle 3ds Max To Arnold 2.2.956 for 3ds Max 2019

  • کاربرد : پلاگین رندرینگ آرنولد برای تری دی مکس
  • نسخه :Version 2.2.956
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Solid Angle S.L
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Arnold برنامه ای است که برای برطرف سازی نیازهای حرفه های انیمیشن سازی و افکت گذاری در زمینه افزایش کیفیت رندر گیری، از تکنیک رندرینگ مونت-کارلو (Monte Carlo) برای رندرینگ استفاده می کند. آرنولد در ابتدا این برنامه با همکاری کمپانی Solid Angle و Sony Pictures Imageworks توسعه داده شد و اکنون نه تنها برنامه ی رندرینگ اصلی این کمپانی محسوب می شود بلکه در بیش از 300 استودیو دیگر مانند ILM, Framestore, MPC, The Mill و Digic Pictures در سرتاسر جهان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. آرنولد در ده ها فیلم از جمله خانه هیولا، حاشیه اقیانوس آرام، گرانش و ... به عنوان یک رندر قدرتمند استفاده شده است.
این رندرینگ سه بعدی قدرتمند می باشد که برای رندر مدل های ساخته شده توسط نرم افزار هایی چون Houdini، 3ds Max، Maya و ... ارائه شده است.
Arnold for 3ds Max (یا به اختصار MAXtoA) در واقع همانند پلی بین رابط کاربری استاندارد نرم افزار 3ds Max و موتور رندر آرنولد عمل می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Solid Angle Arnold:
- ادغام و یکپارچه سازی کامل با قابلیت های 3ds Max (شکل ها، دوربین ها، نور ها و سایه ها)
- رندرینگ تعاملی 3ds Max ActiveShade اجازه می دهد تا پارامترها به سرعت و بدون ایجاد وقفه در کار شما تغییر کنند
- پشتیبانی از فایل های AOVs و Deep EXR
- کاهش زمان رندرگیری
- و ...

Description

Arnold is an advanced Monte Carlo ray tracing renderer built for the demands of feature-length animation and visual effects. Originally co-developed with Sony Pictures Imageworks and now their main renderer, Arnold is used at over 300 studios worldwide including ILM, Framestore, MPC, The Mill and Digic Pictures. Arnold was the primary renderer on dozens of films from Monster House and Cloudy with a Chance of Meatballs to Pacific Rim and Gravity. It is available as a standalone renderer on Linux, Windows and Mac OS X, with plug-ins for Maya, 3ds Max, Houdini, Cinema 4D, Katana and Softimage.

Here are some key features of "Arnold for 3ds Max":
- Integration with 3ds Max shapes, cameras, lights and shaders.
- Image Based Lighting support, including a state of the art physical sky.
- 3ds Max ActiveShade interactive rendering allows parameter changes to be rapidly previewed without interrupting your work.
- Support for AOVs & Deep EXR files.
- Defer the creation of geometry at render time with the Procedural placeholder nodes.
- Texturable Mesh lights.
- 3rd Party Arnold shader support.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری