Xboft Folder Lock 1.1

Xboft Folder Lock 1.1

  • کاربرد : نرم افزار رمزگذاری فایل‌ها و فولدرها
  • نسخه :Version 1.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Chengdu Xiaobo Software Co., Ltd.
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری جدید و کم‌حجم برای رمزگذاری و محافظت از اطلاعات کاربر در سیستم عامل ویندوز است. کاربران با استفاده از این نرم افزار می‌توانند بر روی اطلاعات مختلف خود در سیستم رمزگذاری کرده و از دسترسی غیرمجاز دیگر افراد به آن‌ها جلوگیری نمایند. کاربران در دنیای دیجیتال، انواع مختلفی از اطلاعات را در هارد دیسک خود نگهداری می‌کنند که تامین امنیت آن‌ها در سیستم یک چالش مهم و اساسی به حساب می‌آید.

اطلاعات رمزگذاری شده توسط این نرم افزار، بدون وارد کردن رمز عبور قابل مشاهده و یا حذف نیستند. از این روی، شما به عنوان مالک اصلی این دسته از اطلاعات می‌توانید از امنیت بالای داده‌های خود اطمینان حاصل کنید. این برنامه به طرز ویژه‌ای با منوی راست کلیک در ویندوز یکپارچه‌سازی شده است تا کاربران قادر باشند با چند کلیک ساده، بر روی اطلاعات خود رمزگذاری کرده و آن را دسترس دیگران دور نگاه دارند.








ویژگی های نرم افزار XBoft Folder Lock :

– یکپارچگی کامل با ویندوز اکسپلورر

– امکان قفل کردن اطلاعات از طریق منوی راست کلیک

– دارا بودن طرق مختلف برای رمزگذاری اطلاعات

– سرعت بسیار بالا

Description

Lock and unlock files or folders directly in the Windows Explorer context menu. Encrypted files or folders are protected and will not be viewed and deleted.


Supports fast encryption and decryption of very large files or folders, which is done in an instant.
Perfect windows shell integration
The software is tightly integrated with the Windows system, whether it is locked or unlocked, it can be done directly through the right mouse button menu. The locked data file keeps the original icon of the system, and the lock symbol is added in the lower left corner of the icon, which is clear and clear.
Multiple encryption methods
Encryption has two methods: Lock and Hide. The data files after Lock are protected from viewing, modifying, moving, copying, and deleting. Hide has higher security, the hidden data files will disappear completely, and can only be unlocked in the main interface of the software.
Windows XP, Vista, 7, 8/8.1, 10

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری