Webyog SQLyog 13.1.1 x64

Webyog SQLyog 13.1.1 x64

  • کاربرد : مدیریت دیتابیس MySQL
  • نسخه :Version 13.1.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : webyog.com
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Webyog SQLyog یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت MySQL و ابزار مدیریت، ترکیب ویژگی های MySQL Administrator، phpMyAdmin و سایر ابزارهای MySQL Front Ends و MySQL GUI می باشد. نرم افزار Webyog SQLyog برای مدیریت پایگاه داده (دیتابیس) در هر نقطه از جهان است که جمع و جور، بسیار سریع، آسان برای استفاده و دارای محیطی گرافیکی می باشد. Webyog SQLyog دارای ابزارهای بهینه سازی، ایجاد پروفایل Query، گزینه های اتصال پیشرفته، ابزارهای همگام سازی، ابزارهای ویژوال و … است. در واقع Webyog SQLyog همانند phpMyAdmin می باشد که همه برنامه نویسان تحت وب قطعا با آن آشنایی دارند با این تفاوت که این برنامه امکانات بیشتری در خود جای داده است .

Description

The most complete and easy to use MySQL GUI. SQLyog is the best database management tool I have ever used. It’s easy to use, backups are easy and fast. The query builder makes life much easier. SQLyog really is the best breed of all the SQL administrators out there. It's feature rich.

Schema and Data Sync
Apply schema and data changes visually while moving from test to production. Replicate data periodically at scheduled intervals using our superfast checksum based algorithm.

SSH and HTTP Tunneling
Direct access to MySQL blocked? Forced to use clunky phpMyAdmin? SQLyog has you covered.

Scheduled Backups
Powerful backup wizard with a one click backup option and ability to schedule backups with ease.

Import External Data
Streamline data transfer/migration from any ODBC compliant data source to MySQL

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری