جرایم سایبری از دیدگاه حقوقی

جرایم سایبری از دیدگاه حقوقی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

در باب ادله الکترونیک، آگاهی و علاقه وکلاء و بازرسان روز به روز افزایش می یابد. اهمیت این رشته برای دعاوی حقوقی و در این کتاب (EMD) پی جویی های دولتی رو به افزایش است . یک چارچوب فنی برای درک نحوه کشف رسانه های الکترونیکی ارایه شده است . امیدوارم خوانندگان به اهمیت بالقوه کشف رسانه های الکترونیکی واقف شده باشند . فناوری زیربنایی به سرعت در حال تغییر بوده و قانون سعی دارد خود را با آن همگام سازد. این کتاب محدوده هایی را که در حال حاضر از لحاظ فنی در رابطه با کشف ادله الکترونیک وجود دار د، بررسی نموده است . با این وجود، به این پرسش پاسخ نمی دهد که طرف دعوی طبق فرایند کشف، برای برآوردن الزامات و وظایف قانونی خود باید تا چه حد پیش رود؟ آیا باید یک کارشناس فنی استخدام نماید تا به وی در جستجوی ادله الکترونیک کمک کند؟ آیا می توان اسناد حذف شده را دوباره احیاء کرد؟ برای بازیابی اسناد حذف شده باید تا کجا پیش رود؟ و دست آخر اینکه تا چه زمانی جهت بازبینی نسخه های پشتیبان خود به عقب برگردد؟ برای پاسخ به این سؤالات، باید منتظر ماند تا دادگاه ها یا قانونگزاران فرصت کافی بدست آورند و خود را به پای فناوری ها و فعالیت های جدید شغلی برسانند . چالش موجود میان نیاز طرف خواستار دسترسی به اطلاعات مربوطه جهت اثبات ادعای خود و مسئولیت تحمیلی بر ارایه دهنده، توازنی عادلانه ایجاد م یکند. در صورتی که حروف این کتاب به درستی نمایش داده نشد، فونت لوتوس را بر روی سیستم خود نصب کنید اثبات ادعا در دادگاه, ادله الکترونیک, پلیس سایبری, جرایم اینترنتی, جرایم سایبری, جرم فروش مواد مخدر, جنایتکار مجازی, دزدی اینترنتی, دعاوی حقوقی, رسانه های الکترونیکی, شرب خمر, فرایند کشف, فیشینگ, قتل اینترنتی, کارآگاه سایبری, کلاه برداری اینترنتی, مجازات دزدی, مجزم خلافکار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری