راهنما و قوانین شرکت در مناقصه

راهنما و قوانین شرکت در مناقصه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

این مجموعه، با تدوین فرایندها، گردش کارها ، و فرم های مورد نیاز مناقصه کارهایی که به روش متعارف ( طراحی، مناقصه و اجرا ) واگذار می شوند، با هدف تسهیل در برگزاری مناقصه، به عنوان راهنما تهیه شده است.  راهنمای حاضر ، براساس قانون برگزاری مناقصات، مصوب 1383 مجلس شورای اسلامی تهیه شده است ، و دستگاه های اجرایی باید در استفاده از آن، قانون یادشده را رعایت نمایند . این راهنما، با در نظر گرفتن یک نمونه مناقصه بین المللی تدوین شده است ؛ از این رو، دستگاه های اجرایی میتوانند برای مناقصه های داخلی، موارد غیر لازم آن را حذف کنند. از شرکت مهندسی دریاپالا، تهیه کننده راهنما، مهندسان مشاور آوند طرح، مدیر طرح، دفتر امور فنی، تدوین معیارها و کاهش خطرپذیری ناشی از زلزله، دفتر مسئول و آقای مهندس مصطفی اشجع مهدوی که در شکلگیری، تهیه، و انتشار این راهنما همکاری داشته اند، قدردانی میشود. انواع مناقصه, برنده شدن در مناقصه, پیمانکاران داخلی, تقلب در مناقصه, درآمد شرکت های پیمانکاری, سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور, سایت دریافت مناقصه, شرکت در مناقصات داخلی, شرکت مهندسی دریاپالا, مناقصات تجاری, مناقصه شرکت های خارجی, مناقصه شرکت های خصوصی, هزینه مناقصه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری