روش های اصلاحی در بینش ها و برخی قوانین

روش های اصلاحی در بینش ها و برخی قوانین

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمود احمدی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

هر کدام از ما ایرانیان که در انقلاب سال 57 فعالیتی داشتیم  بدنبال خواسته ها و اهدافی بودیم. من هم که از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت داشته و بعد از انقلاب هم در جنگ حضور داشته و به افتخار جانبازی نائل آمدم بدنبال اهدافی بودم  که شخصیت اعتقادی ام را ترسیم می کرد. هدف من تشکیل حکومت اسلامی و پیاده کردن احکام اسلام و رستگاری جامعه بود که متاسفانه در این سی سال مسئولین امر موفق نشدند در ابتدای راه هم باشند شاید در اجرا و یا شناخت احکام اسلام مشکل داشتند. به جهت اینکه هویت وجودی خود را برای خود ثابت نمایم نقدی بر بعضی از مسائل پس از انقلاب نوشتم و پیشنهاداتی را نیز داده ام شاید مفید واقع گردد و از این تناقض و سردرگمی نجات پیدا نماییم  و شاید هم … احکام اسلام, احکام قرآن, انقلاب 1357, تحریم های ایران بعد از انقلاب, تغییر در بینش سیاسی جامعه, تغییر در قوانین موجود کشور, جانبازان انقلاب اسلامی, روشهای اصلاح قوانین, لیست تحریم های ایران, مسئولین جمهوری اسلامی, مسائل بعد از انقلاب ایران, مشکلات ایران پس از انقلاب, مشکلات جامعه, مشکلات جانبازان, مشکلات خوانواده های شهید, مشکلات قوانین کشور
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری