وضعیت طب سنتی، طب مکمل و جایگزین در ایران

وضعیت طب سنتی، طب مکمل و جایگزین در ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دکتر بیتا مسگرپور
  • چاپ و سال / کشور: 2013

توضیحات

امروزه آنچه که با شنیدن واژه ” پزشکى “یا ” طبابت” بى درنگ به ذهن اکثر ما خطور مى کند، مجموعه اى از روشهاى تشخیصى-درمانى است که در بیمارستانها ،درمانگاهها و اغلب مطبهاى پزشکان در ایران انجام مى گردد و به دانشجویان  رشته پزشکى در دانشگاههاى کشور آموزش داده مى شود. این علم را”پزشکى رایج”یا “طب غربى”مى نامند ، چرا که در حال حاضر رایجترین سیستم درمانی در ایران است و از غرب منشا گرفته  .اما در واقع ، طب غربى تنها یکى از رویکردهاى بشر به مسئله سلامت و بیمارى است. در کنار این روش ، شیوه هاى دیگرى از پزشکى نیز وجود دارند که با تفاوتهایى در اصول، قواعد و راههاى تشخیص و درمان ، سعى در بازگرداندن سلامتى به افراد بیمار و جلوگیرى از ایجاد بیمارى در اشخاص سالم دارند. بیمارستان تامین اجتماعی, پزشکی نوین, داروهای عطاری, درمانگاه, طب ایرانی, طب چینی, طب سنتی, طب سوزنی, طب غربی, طب مکمل, طبابت, علم پزشکی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری