گوسفند ها به بهشت نمیروند

گوسفند ها به بهشت نمیروند

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرهاد ناجی
  • چاپ و سال / کشور: 2013

توضیحات

بارها برای اینجانب پیش آمده که در محفلی به محض اینکه م یگویم این مسئله نه « ! چه جالب ، پس یه جوک تعریف کن » : طنز نویسم ، می گویند تنها برای من ، بلکه برای اکثر طنزپردازان بارها و بارها اتفاق افتاده است . علت آن هم مشخص است ، چون عده کثیری از مردم تعریفشان از طنز در ولی به راستی طنز یعنی این ؟! « هر چیز خنده دار » : یک جمله خلاصه می شود فرق بین طنز ، جوک و سایر کلمات مترادف در چیست؟ برای آنکه این مسئله در همین مقدمه کتاب روشن شود ، به طور خلاصه به تعاریف چهار اصطلاح هزل ، فکاهه ، هجو و طنز اشاره ای م یکنم . هزل بیشتر شوخی یا خوشمزگی است به قصد خنده که جنبه شخصی دارد . فکاهه ، همان هزل است که دارای زبان پوشیده تریست و عمومیت بیشتری دارد . در اصل هزل و فکاهه فاقد انتقادند . هجو ، انتقادیست تمسخر آمیز که جنبه شخصی و خصوصی داشته باشد . هجو اگر جنبه عمومی به خود بگیرد و حرفی را که می خواهد بزند در پرده و لفافه بیان کند ، میشود طنز . انتقاد تمسخر آمیز, جوک جدید, فرق طنز و جوک, فرهاد ناجی, کتاب خنده دار, کتاب طنز, کتاب فکاهی, گوسفند, هجو, هزل
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری