در جستجوی حق انتخاب

در جستجوی حق انتخاب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهناز افخمی – آن آیزنبرگ – هاله وزیری
  • چاپ و سال / کشور: 2013

توضیحات

این کتاب راهنما با تشریک مساعی سازمان بین‌المللی آموزش و همکاری زنان و سازمان‌های شریک آن، انجمن دمکراتیک زنان مراکش (ADFM)، سازمان تأمین حقوق انسانی زنان، بائوباب (BAOBAB) در نیجریه و کمیته امور حقوقی زنان (WATC) در فلسطین تهیه شده است. هدف اصلی ما، بهره‌جویی از متخصصان سه قاره جهان به منظور تهیه یک کتاب راهنما بود که بتواند بینشی مشترک و منسجم پیرامون رهبری زنان، هماهنگ‌سازی عقاید مختلف و اهداف گوناگون آنان ارائه دهد. در جست و جوی حق انتخاب: آموزه های رهبری برای زنان معرف دیدگاه‌های شمار بسیاری از زنان و محصول همکاری و رایزنی سازمان‌های غیر دولتی، مدیران، کارمندان و همچنین محققان، رهبران سیاسی، حقوقدانان و متخصصان بیش از 15 کشور جهان است. درجست و جوی حق انتخاب یک کتاب راهنمای سرنمون است که برای استفاده در کارگاه های محلی در آفریقا، آسیا و خاورمیانه تنظیم و تهیه شده است. سرپرستان کارگاه‌های هر محل وظیفه سازگار کردن کتاب راهنما را با مقتضیات جامعه خود برعهده می گیرند. برای انجام این وظیفه آنان محتوای کتاب را با توجه به شرایط محل به محک آزمایش می گذارند و سناریوهای تازه قابل استفاده برای شرکت‌کنندگان در کارگاه را با محتوای کتاب می آمیزند. نسخه‌های نهایی کتاب‌های راهنمای رهبری که از لحاظ زبان/ اصطلاحات زبانی، فرهنگ و تم‌های مورد بحث م تناسب با نیازها و مقتضیات فرهنگی هر کشورند، ابزار آموزشی مناسبی به شمار می‌روند و زنان می‌توانند به منظور گسترش و بهبود شیوه‌های رهبری از آنها استفاده کنند. انزوای زن در جامعه, بی حرمتی به زن, جایگاه زنان در اجتماع, حق انتخاب زنان, حقوق اولیه زن, حقوق زنان, رفع مشکلات زنان جامعه, رهبران سیاسی, رهبری زنان, روحیات اجتماعی زن, سازمان آموزش و همکاری زنان, وضعیت زنان در کشورهای اسلامی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری