گزیده ای از رساله انیشتین

گزیده ای از رساله انیشتین

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آلبرت اینشتین
  • چاپ و سال / کشور: 2011

توضیحات

آلبرت فیزیک‌دان نظری زادهٔ آلمان بود. او بیشتر به خاطر نظریّه نسبیت و بویژه برای هم‌ارزی جرم و انرژی (E=mc۲) شهرت دارد. علاوه بر این، او در بسط تئوری کوانتوم و مکانیک آماری سهم عمده‌ای داشت. اینشتین جایزه نوبل فیزیک را در سال ۱۹۲۱ برای خدماتش به فیزیک نظری و به خصوص به خاطر کشف قانون اثر فوتوالکتریک دریافت کرد. او به دلیل تأثیرات چشمگیرش، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فیزیکدانانی شناخته می‌شود که به این جهان پا گذاشته‌اند.در فرهنگ عامه، نام «اینشتین» مترادف هوش زیاد و نابغه شده‌است. کتابی که پیش رو دارید شامل گزیده ای از ترجمه آخرین رساله انیشتین می باشد که تماماً توسط خود انیشتین نوشته شده بود. آلبرت انیشتین, انرژی هسته ای, بمب هسته ای, تئوری کوانتوم, رساله انیشتین, فوتوالکتریک, فیزیکدانان مشهور, نظریه انیشتین, نظریه نسبیت, نظریه های انیشتین, هم ارزی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری