BackupAssist Desktop 10.4.3

BackupAssist Desktop 10.4.3

  • کاربرد : نرم افزار بکاپ گیری و بازگردانی اطلاعات ویندوز سرور
  • نسخه :Version 10.4.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : BackupAssist
  • سال تولید : 2018

توضیحات

BackupAssist یکی از بهترین نرم افزارهای بک آپ گیری از کل سیستم، دیتابیس Sql، فایل ها منتخب و ویندوز سرور و سپس بازگردانی اطلاعات هنگام ضرورت است. این نرم افزار روش های مختلفی را برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات ارائه می دهد که هریک ویژگی متفاوتی را دارند و با ارائه ی سطوح مختلف افزونگی، مانع از دست رفتن اطلاعات می شوند.
BackupAssist از تمام ویندوز سرور های مایکروسافت و اپلیکیشن ها پشتیبانی می کند، رابط کاربری ساده ای را برای انجام کارهای حرفه ای فراهم نموده است، ابزارهای پیشترفته ای را ارائه می دهد، امکان بکاپ گیری سریع به صورت خودکار یا زمانبندی را فراهم می کند و در نهایت انعطاف پذیری بالایی در محل ایجاد نسخه پشتیبان (به صورت لوکال، شبکه، حافظه قابل حمل و یا فضای ابری) دارد. لازم به ذکر است که این نرم افزار از طرف Toptenreviews.com، در سال 2016 و 2017 به عنوان بهترین نرم افزار برای تهیه نسخه پشتیبان و ریکاوری ویندوز سرورها معرفی شده است.
سازنده این نرم افزار دارای Gold Certificate از شرکت مایکروسافت است و این برنامه عملکرد و قابلیت اطمینان بالایی را تضمین می کند که باعث شده شرکت های بسیار معروفی از جمله NASA و دانشگاه های نیویورک برای تهیه نسخه پشتیبان از این نرم افزار استفاده کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار BackupAssist:
- تهیه نسخه پشتیبان از کل سیستم (سیستم فیزیکی یا مجازی)
- تهییه نسخه پشتیبان از فایل ها و پوشه های منتخب
- فشرده سازی و رمزگذاری بکاپ ها
- بکاپ گیری مداوم از SQL server
- بک آپ گیری از کلیه ویندوز سرور ها از جمله Microsoft Windows Server 2016
- بک آپ گیری از سیستم های کلاینت از نسخه Windows 7 نگارش Pro به بعد
- بک آپ گیری از مجازی سازی مایکروسافت یعنی Hyper-V از نسخه 2008 به بعد
- بک آپ گیری از Microsoft Exchange Server از نسخه 2007 به بعد
- بک آپ گیری از Microsoft SQL Server از نسخه 2005 به بعد
- و ...

Description

BackupAssist is a software application that enables you to create backups for all types of files, as well as restore and recover items, monitor running processes and generate reports.
BackupAssist was rated the #1 backup and disaster recovery product for Windows Servers in 2016 and 2017 by Toptenreviews.com.

It can perform several kinds of backup, each offering a different level of redundancy against data loss.

Full Image Backup: BackupAssist takes an image of a physical or virtual system that can be used to perform a full recovery, even if the whole system is lost, corrupted, or destroyed. After the first full backup, the rest are performed incrementally, meaning only changes since the last backup are saved.

Selected Items: It can backup selected files, folders, apps, Hyper-V guests, databases, and drives.

Archival Backups: Highly compressed and encrypted backups of old or unused data, ready for cold storage.

Continuous SQL Backup: Continuous backup of an SQL server, so any potential data loss is minimized (E.g. transactions).
Backups can be compressed and encrypted with up to 256-bit AES. Cloud backups are deduplicated in order to further reduce backup size, transfer times, and storage costs.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری