Skillshare - After Effects CC - Night Vision, Sniper Scope, Security Camera

Skillshare - After Effects CC - Night Vision, Sniper Scope, Security Camera

  • کاربرد : دید در شب ، میدان دید تیر انداز و دوربین امنیتی در افترافکت
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Skillshare
  • سال تولید : 2018

توضیحات

در این دوره آموزشی میدان دید تیر انداز و دوربین امنیتی از شرکت Skillshare ، نحوه ایجاد پروژه های دید در شب (نظامی) ، دامنه تیر انداز در خفا ، نگاه دوربین امنیتی را در After Effects CC را آموزش خواهیم داد. در افترافکت ممکن هستش که برای یک صحنه فیلم خود نیاز داشته باشید که این تکنیک ها را اضافه کنید ، برای این منظور توصیه میکنم حتما این دوره آموزشی را مشاهده کنید. به صورت گام به گام و قدم به قدم ، چگونگی آماده سازی فوتیج و افزودن جزییات را برای رئالیسم و واقعیت گرایی را آموزش می بینید.

Description

About This Class
You will learn how to create the following looks in After Effects CC:

- (Military) Night Vision

- Sniper scope

- Security camera look

in After Effects CC that you may need for a scene in your film or you simply want to add these techniques to your effects arsenal.

You will learn step by step how to prepare the footage, add the effects and details for realism.
Project Description
Take any footage from your earlier projects and apply the techniques. Pay attention to the filming conditions discussed for the night vision.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری