DeskProto 7.0 Revision 8184 x64 Multi-Axis

DeskProto 7.0 Revision 8184 x64 Multi-Axis

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزاری گرافیکی در زمینه طراحی سه بعدی نمونه های اولیه محصولات
  • نسخه :Version 7.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Delft Spline Systems
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری گرافیکی در زمینه طراحی سه بعدی نمونه های اولیه محصولات شما می باشد. از این نرم افزار به عنوان یک ابزار سه بعدی CAM یاد می شود. نرم افزار های CAM به آن دسته از نرم افزار هایی گفته می شود که طراحی محصولات یک محصول واقعی با کمک و استفاده از رایانه صورت می گیرد. نرم افزار پیش روی شما هم دقیقا همین گونه عمل می کند و قادر تا برای هر آنچه که می خواهید تولید کنید به شما کمک کند تا بهترین طراحی لازم را انجام بدهید. همچنین این نرم افزار قادر است تا هر گونه فایل STL از هر گونه نرم افزار های سه بعدی CAM را بخواند.

نرم افزار DeskProto به گونه ای طراحی شده است تا شما بتوانید برای محصول خود یک مدلسازی تمام عیار انجام بدهید. اگر شما جواهر فروش باشید می توانید مدل های موم خود را طراحی نمایید، اگر هنرمند هستید می توانید مجسمه مورد نیاز خود را طراحی نمایید، همچنین پزشکان برای انجام پروتز و همچنین در صنایع مختلف دیگری نظیر نجاری، کارهای علمی برای استفاده معلمان و همچنین دانش آموزان و در جاهای مختلف دیگر کاربرد دارد. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار به نمونه های بسیاری در طراحی انواع محصولات مختلف نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.

امکانات و ویژگی های DeskProto
رابط کاربری بسیار مناسب که کار را برای شما ساده خواهد کرد
پشتیبانی از تمامی فرمت های STL استخراج شده از نرم افزار های سه بعدی CAD
قابل استفاده در تمامی کار های تولیدی به عنوان طراح ایده اولیه محصول شما
وجود ویدئو های آموزشی از طریق سایت رسمی این نرم افزار
و…

Description

DeskProto is a 3D CAM program (CAM = Computer Aided Manufacturing). It can import STL files from any 3D CAD program, calculate CNC toolpaths and then write NC program files for any brand of CNC milling machine, 3-axis, 4-axis or 5-axis.



DeskProto is used by designers for prototypes, jewelers for wax models, artists for sculptures, medics for prostheses, moldmakers, woodworkers, teachers, students, hobbyists, and many more.
In the Multi-Axis edition all DeskProto options are available. The result is a CAM program that allows you to produce even the most complicated models.
The extra features that DeskProto Multi-Axis offers:
Continuous Rotation axis machining: during machining the part is rotated by the fourth axis
Indexed Rotation axis machining: the fourth axis is used to machine the part from several sides
Five-axis machining (indexed): the model can be machined from almost all sides
Operating System: Windows 7, 8/8.1, 10 (64-bit only)

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری