PassFab for ZIP 8.1.1.0

PassFab for ZIP 8.1.1.0

  • کاربرد : بازیابی پسورد و رمز فایل های زیپ
  • نسخه :Version 8.1.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : PassFab
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار PassFab ZIP Password Recovery یک ابزار برای بازیابی رمز فایل های زیپ می باشد که شما به کمک آن می توانید تا اگر رمزی را فراموش کرده و یا می خواهید رمز یک فایل زیپ دیگر را بردارید این کار را هر چه بهتر و سریعتر انجام دهید. این برنامه به کمک شتاب دهنده ی جی پی یو قادر می باشد تا هر چه سریعتر از قبل پردازش را انجام دهد. شما می توانید تا فایل های زیپی را که به کمک برنامه های مختلف در این زمینه از جمله ZIP/WinZIP/7ZIP/PKZIP را اجرا کرده و براحتی رمز فایل ها را بازیابی کنید. در این برنامه سه روش و متد برای بازیابی رمز ها وجود دارد که عبارت از Brute-force Attack ، Brute-force with Mask Attack و Dictionary Attack دارد. شما می توانید بسته به پیچیدگی رمز و تعداد کارکتر های موجود در رمز یکی ازسه روش بالا انتخاب کنید . در روش اول شما تمام حروف که به یاد دارید و احتمال می دهید که بخش از رمز بوده اند را با هم ترکیب میکنید تا به یک لیست از تمام ترکیب های ممکن پسورد یا رمز برسید و از این احتمالات برای شکستن قفل و یا رمز فراموش شده استفاده میکند در روش دوم شما اگر قسمتی از رمز را به یاد داشته باشید می توانید آن را در روش اول که گفته شد وارد کنید و یک ترکیبی از رمز های احتمالی بسازید و در روش سوم شما دیکشنری های لازم را برای بدست آوردن کلامت با معنی را پیدا می کنید و به عنوان احتمال های رمز خودتان استفاده میکنید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار PassFab ZIP Password Recovery :



- دارای سه روش برای بازیابی رمز ها از جمله Brute-force Attack ، Brute-force with Mask Attack و Dictionary Attack

- پشتیبانی از فایل زیپ برنامه های مختلف از جمله ZIP/WinZIP/7ZIP/PKZIP

- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

- پردازش سریع برنامه به کمک شتاب دهنده ی جی پی یو

- رابط کاربری user-freindly یا کاربر پسند

- و....

Description

ZIP Password Recovery - Instantly recover or remove password in ZIP/WinZIP/7ZIP/PKZIP with GPU Acceleration. Instantly unlock and recover forgotten passwords from encrypted ZIP archives (*.zip) created using any tools no matter what compression and encryption algorithm is used.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری