Apeaksoft Video Converter Ultimate 1.0.16

Apeaksoft Video Converter Ultimate 1.0.16

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل فرمت فیلم و ویدیو
  • نسخه :Version 1.0.16
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Apeaksoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار Apeaksoft Video Converter Ultimate یک ابزار برای تبدیل کردن فرمت های مختلف ویدیویی می باشد شما می توانید فرمت های مختلف ویدئویی را در این برنامه اجرا کرده و فرمت آن را برای دستگاه های مختلف از جمله آیفون ، کنسول های بازی ، گوشی و تبلت های اندرویدی ، پخش کننده dvd و ... تبدیل کنید. همان طور که گفته شد پشتیبانی از فرمت های مخنلف از جمله ویژگی های این برنامه است که می توان از جمله فرمتهای پشتیبانی شده در این برنامه به MP4, MOV, MTS, AVI, WMV, MP3اشاره کرد. شما حتی در این برنامه می توانید ویدئو هایی سه بعدی را نیز تبدیل کنید و یا ویدئو های دو بعدی را به سه بعدی تبدیل کنید . وجود ابزار های ویرایش از جمله چرخاندن ، تریم کردن ، قرار دادن واتر مارک از جمله ویژگی هایی است که در این برنامه می توانند به شما کمک کنند تا به نتیجه مطلوب برسید. امکان تبدیل فایل های صوتی علاوه بر فایل های ویدئو از جمله نقاط قوت این برنامه است .



قابیلت های کلیدی نرم افزار Apeaksoft Video Converter Ultimate :



- پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و ویدئویی

- امکان تبدیل ویدئو و صوت برای دستگاه های پخش ویدئو و صوت

- پشتیبانی از زبان های مختلف

- امکان ویرایش کردن ویدئو

- تبدیل ویدئو های دو بعدی به سه بعدی

- امکان خروجی گرفتن فایل های ویدئویی در کیفیت های مختلف SD تا 4K

- و...

Description

Convert video or audio files to iOS devices, Android devices, USB flash drives or external hard drivers easily. More importantly, all supported formats like MP4, MOV, MTS, AVI, WMV, MP3 and more will be intelligently converted to compatible ones during the conversion.

Video Converter Ultimate enables you to open DVD videos or folders, and lets you edit and convert homemade DVD videos with ease. You can convert homemade DVD to video in MP4, AVI, WMV, 3GP, FLV and other formats and 3D video files with simple clicks.

System requirements:
Windows OS: Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP (SP2 or later)
CPU: 1GHz Intel/AMD CPU or above
RAM: 1G RAM or more

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری