Simple Sticky Notes 4.4.0

Simple Sticky Notes 4.4.0

  • کاربرد : چسباندن یادآورها به دسکتاپ
  • نسخه :Version 4.4.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Simnet Limited
  • سال تولید : 2018

توضیحات

به شما این امکان را می دهد که یادداشت های روزانه تان را در قالب نوشته هایی کاغذی شکل، در رنگ های گوناگون بر روی دسکتاپ سیستم عامل ویندوز قرار دهید. با این کار، دیگر هیچ یک از کارهای خود را فراموش نخواهید کرد. در واقع این نرم افزار، یک ابزار یادداشت برداری بر روی میزکار ویندوز است که می تواند در کارهای روزانه تان را به شما یادآوری کنید. اگر شما نیز از دسته کاربرانی هستید که در طول روز ساعات بسیاری را پای کامپیوتر صرف می کنید، بهترین راه برای یادآوری کارهای مهم استفاده از یادداشت های چسبان در محیط کار یعنی دسکتاپ ویندوز است.

شما می توانید هریک از یادداشت های خود را در قالب یک تکه کاغذ گرافیکی شکل، در رنگ های مختلف بر روی دسکتاپ قرار دهید، همچنین امکان شخصی سازی رنگ، فونت، استایل و سایز هریک از یادداشت ها نیز وجود دارد. در ادامه شما همچنین می توانید برای هریک از یادداشت ها، یک آلارم مخصوص را از طریق فایل های MP3 فراخوانی کنید تا تحت هیچ شرایطی از امور خود عقب نمانید.








ویژگی های کلیدی نرم افزار Simple Sticky Notes :

– دارا بودن قابلیت درج متن در یادداشت های چسبان روی دسکتاپ

– امکان شخصی سازی رنگ یادداشت ها، فونت، سایز، شفافیت و …

– امکان پرینت گرفتن از یادداشت ها

– قابلیت قرار دادن در گوشه صفحه نمایش

– امکان تنظیم آلارم صوتی برای یادداشت ها

Description

What is Simple Sticky Notes? It's a simple, easy-to-use, absolutely free, fast and efficient note taking software.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری