Drafter 3.31

Drafter 3.31

  • کاربرد : نرم افزار قویی و کاربردی طراحی انواع خطوط فاضلاب
  • نسخه :Version 3.31
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Grzegorz Wisowski
  • سال تولید : 2018

توضیحات

طراحی انواع خطوط فاضلاب امروزه جزو کارهای پرطرفداری شده است که روز به روز بر تعداد کاربران و به طبع نیز بر تعداد نرم افزار های موجود برای انجام آن افزوده می شود. Drafter یک نرم افزار قویی و کاربردی که در رده نرم افزار های طراحی انواع خطوط فاضلاب قرار دارد و با دارا بودن حیطه گسترده ایی از امکانات و توانایی ها شما را در توسعه و بکار گیری این نرم افزار یاری می کند. این نرم افزار امروزه جزو رده های بسیار محبوب در زمینه طراحی انواع خطوط فاضلاب است که با توجه به گستردگی استفاده کنندگان از نرم افزار های طراحی انواع خطوط فاضلاب امروزه علاقه مندان به خوبی نرم افزار Drafter را می شناسند. این محصول کاربردی یکی از قوی ترین و بی شک بهترین نرم افزار های طراحی انواع خطوط فاضلاب است که در حال حاضر در اینترنت و برای دانلود در دسترس است. نرم افزار Drafter با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی هایی همچون سادگی در محیط کار، رابط گرافیکی قویی و بسیاری دیگر خصوصیات که در پایین به آنها اشاره شده است، شما در زمینه طراحی انواع خطوط فاضلاب همراهی خواهد کرد. نرم افزار Drafter تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند.



ویژگی های نرم افزار Drafter :

– سادگی کار با نرم افزار

-محیط بسیار قویی

-سازگار با تمامی سیستم های تحت ویندوز

-ابزار بسیار قویی طراحی انواع خطوط فاضلاب

– کاربردی در طراحی انواع خطوط فاضلاب

-انجام طراحی انواع خطوط فاضلاب با بیشترین سرعت و کمترین زمان

-حجم مناسب نسبت به دیگر نرم افزارها

-سازگار با تمامی سیستم های سخت افزاری

-و ….

Description

Drafter is intended for designers of all kinds of pipe networks, pipelines, and so on. It offers help from entering the data of nodes, automatically assigning some values, until a pipe network drawing is generated.


The drawing can be modified in most CAD applications or printed directly from Drafter. Due to its many built-in functions and ready-made objects for wastewater treatment plants, the program is particularly well suited for sewage networks. It is equally well used by users to create drawings of: water supply, gas, drainage and even to create road cross-sections.
Drafter automatically creates profiles of pipe networks. It was developed for creating sewage network profiles, however it can be successfully used for other network types.
Drafter:
automatically sets the characteristic values,
generates drawings in vector format dxf (can be further processed in most CAD software),
allows direct printing the generated profiles without any additional software,
it has built-in, ready-to-use objects: (e.g.: septic tanks, manholes, dampers, pipes),
generates pipe networks statistics,
greatly speeds up the creation and modification of drawings.
is flexible - has many configuration options.
Windows 7, 8/8.1, 10

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری