VovSoft VCF to CSV Converter 1.9

VovSoft VCF to CSV Converter 1.9

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل فایل‌های VCF به CSV
  • نسخه :Version 1.9
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : VOVSOFT
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک نرم افزار جدید و کم‌حجم در زمینه تبدیل فایل‌های VCF به CSV است. فرمت‌های مذکور، عموما برای پشتیبان‌گیری و بازگردانی اطلاعات متنی بر روی دستگاه‌های موبایل کاربرد دارد. به عنوان مثال، زمانی که کاربر تصمیم دارد از شماره تلفن‌های گوشی تلفن همراه خود بک‌آپ بگیرد، فایل خروجی آن در فرمت VCF ذخیره خواهد شد. در صورتی که شما نیز داشته باشید که محتوای فایل پشتیبان خود را ویرایش کنید، لازم است که در ابتدا آن را به فرمت CSV تبدیل کنید تا بتوان آن را به کمک نرم افزار اکسل اجرا و سپس ویرایش کرد.

فرمت VCF، اطلاعات مربوط به مخاطبین کاربر را گوشی‌های موبایل را در خود نگهداری می‌کند. این فرمت که مخفف عبارت (Virtual Business Cards) است، اطلاعات هر شخص را در سطری جداگانه نگهداری می‌کند. این فرمت، معمولا برای پشتیبان‌گیری و درون‌ریزی دوباره اطلاعات به حساب‌های Microsoft Outlook مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برنامه یک عمل ساده را انجام می‌دهد: تنها کافی‌ست که فایل VCF خود را به نرم افزار بسپارید تا با چند کلیک ساده، تبدیل آن به فرمت قابل ویرایش CSV انجام گیرد.

ویژگی های نرم افزار VovSoft VCF to CSV Converter :

– رابط کاربری ساده

– عملکرد بسیار سریع و آسان

– توانایی تبدیل فایل‌های VCF به CSV

– مناسب برای نسخه‌های پشتیبان‌گیری شده از مخاطبین موبایل

Description

VCF files store information regarding your contacts, enclosing more vCards (short for Virtual Business Cards), each on a separate row. In case you want to build a list of contacts in your address book, you can export the content of the VCF file. A dedicated software tool such as VCF to CSV Converter can help you in this regard.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری