Pluralsight - Designing Hard Surface Characters with ZBrush and Keyshot

Pluralsight - Designing Hard Surface Characters with ZBrush and Keyshot

  • کاربرد : آموزش طراحی کاراکتر های سطح سخت در Zbrush
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Pluralsight
  • سال تولید : 2018

توضیحات

ZBrush و Keyshot هر دو برنامه های بسیار قدرتمندی هستند که می توانند کارهای مختلفی را انجام دهند. توانایی استفاده موثر از هریک ازاین راهها به شما برای افزایش مهارتهایتان کمک می کند.

در این دوره، طراحی کاراکتر های سطوح سخت با ZBrush و Keyshot شما یک ربات موجود در ZBrush را می سازید و از Keyshot استفاده می کنید. اول، مرجع تاریخی و تحلیلی مدرن ربات را برای بدست آوردن حس مسیر و راهنمایی برای رباتتان ، بدست می آورید. بعدا به موضوعاتی از مجسمه سازی دینامش و kit bashing خواهیم رفت.

در نهایت، شما نحوه ایجاد یک ربات را با ترکیب تمام چیزهایی که در زیبراش می دانید، یاد می گیرید و سپس با استفاده از کی شات آن را رندر کنید. با پایان دادن به این دوره، شما نحوه ایجاد هر نوع اسکالپینگ کاراکتر سطوح سخت را یاد گرفته اید. نرم افزار مورد نیاز: Zbrush، Keyshot

عناوین اصلی آموزش طراحی کاراکتر های سطح سخت در ZBrush :

مراجع تاریخی و آنالیز مدرن
مجسمه سازی کانسپت
بخش های Kit Bash و آلفاها
ورک فلو و تکمیل جزییات
پولیش و رندرینگ نهایی در کی شات

Description

ZBrush and Keyshot are both very powerful programs that can do a variety of things. Being able to effectively utilize each in a number of ways can help even out your skill set. In this course, Designing Hard Surface Characters with ZBrush and Keyshot, you will build a futuristic robot in ZBrush and render it using Keyshot. First, you will learn the historical reference and modern analyses of robots to get a sense of direction and guidance for your own robot. Next you will dive into the topics of dynamesh sculpting and kit bashing. Finally, you will learn how to create a robot combining everything you learned in ZBrush and then render it using Keyshot. By the end of this course, you will know how to approach sculpting any type of hard surface character. Software Required: Zbrush, Keyshot.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری