Pluralsight - Game Environment Modeling Fundamentals

Pluralsight - Game Environment Modeling Fundamentals

  • کاربرد : مدلینگ محیط بازی در 3ds Max و Zbrush
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Pluralsight
  • سال تولید : 2018

توضیحات

مدلسازی محیط یک بخش اساسی از ایجاد سطح بازی می باشد. در دوره ، ” مدلینگ محیط بازی در مکس و زیبراش ” با ایجاد یک black out از یک صحنه سیاه چاله را نشان می دهیم.

در ادامه ، صحنه را به اَسِت های فردی تقسیم می کنیم و در زیبراش، prop های با وضوح بالا اسکالپت می نماییم. در نهایت، آنها را در toolbag مارموست قرار می دهیم و یک رندر نهایی از صحنه را ایجاد می کنیم.

در پایان این دوره آموزشی، نحوه طرح بندی و مدلسازی محیط بازی خودتان را یاد می گیرید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max, ZBrush, Photoshop, Marmoset Toolbag.

عناوین دوره مدلینگ محیط بازی :

ایجاد باکس سفید
ایجاد مش های پایه
اسکالپ و حجاری Prop در زیبراش
رندرینگ در Marmoset
و …

Description

Environment modeling is an essential part of game level creation. In this course, Game Environment Modeling Fundamentals, you'll start with creating a black out of a dungeon scene. Next, you'll split the scene in to individual assets, and will sculpt high resolution props in ZBrush. Finally, you'll take it in to Marmoset Toolbag and create a final render of the scene. By the end this course, you'll know how to layout and model your own game environment. Required Software: 3ds Max, ZBrush, Photoshop, Marmoset Toolbag.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری