Microsoft SharePoint Server 2019 x64

Microsoft SharePoint Server 2019 x64

  • کاربرد : فراهم کردن فضای کار گروهی
  • نسخه :Version 2019
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Microsoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Microsoft SharePoint Server نرم افزاری قدرتمند برای ذخیره، نگهداری و انتشار اطلاعات و اسناد در محیط شبکه (اشتراک اطلاعات و منابع سازمانی) که استفاده از آن در حال حاضر در بین سازمانهای دولتی بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیار پر مخاطب است و در همین راستا بسیاری از افراد خواهان فراگیری این تکنولوژی جدید و کارآمد هستند، SharePoint همچنین میتواند به خوبی به عنوان زیرساخت اصلی پیاده‌ سازی پرتالهای سازمانی مورد استفاده قرار گیرد. با کمک این نرم‌افزار میتوان راه‌ کارهای بسیاری متنوعی در زمینه‌ های کارگروهی، مدیریت مستندات، اطلاع‌رسانی، اتوماسیون اداری، نرم‌افزاری کاربردی و ... را پیاده‌سازی کرد. با این حال قبل از آن که SharePoint بتواند به شکل موثری به عنوان چنین زیرساختی در سازمان‌ها مورد استفاده قرار گیرد، لازم است با تدوین استراتژی متناسب، این نرم‌افزار به صورت مناسبی نصب شده و مقدماتی نظیر آموزش و فرهنگ‌ سازی آن فراهم شود .

Description

The Microsoft SharePoint platform is a software product whose main task is to provide your company's employees with an effective interaction tool.


Created with the help of Microsoft SharePoint, the intracorporate portal becomes a single communication center and electronic data storage simultaneously. Accessing corporate data and programs in SharePoint is now as easy as opening a folder on your own computer.
The internal corporate portal based on Microsoft SharePoint allows you to:
Organize a common environment for joint work on documents and projects
Build an online platform for communication on various work issues
Create solutions to automate any workflow

Year / Release Date: 2018
Version: 2018
Developer: Microsoft
Developer site: Microsoft
Digit capacity: 64bit
Interface language: Multilingual (Russian is present)
Tabletka: present

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری