CyberLink PerfectCam Premium 2.0.1123.0

CyberLink PerfectCam Premium 2.0.1123.0

  • کاربرد : مدیریت وبکم و بهبود کیفیت
  • نسخه :Version 2.0.1123
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CyberLink
  • سال تولید : 2018

توضیحات

ابزارهای مدیریت وبکم و بهبود کیفیت امروزه جزو پر طرفدار ترین گروه های نرم افزاری هستند که روز به روز در حال پیشرفت و افزایش تعداد کاربران و به طبع نرم افزار ها در این رده بخوبی قابل لمس است، این گروه از نرم افزار ها با توجه به اینکه جزو رده های مهم در طراحی و تولید نرم افزار ها هستند، به صورت فراگیری در همه زمنیه ها در حال پیشرفت است. در حالی که روز به روز بر تعداد کاربران استفاده کننده از نرم افزار های مدیریت وبکم و بهبود کیفیت افزوده می شود و بر همین اساس شرکت های بسیاری همچون CyberLink سعی در ارائه نرم افزارهای جامعتر و کاملتری در زمینه مدیریت وبکم و بهبود کیفیت دارند. برای شما هم که جزو استفاده کنندگان از ابزارهای مدیریت وبکم و بهبود کیفیت هستید نرم افزار CyberLink PerfectCam Premium یکی دیگر از محصولات CyberLink است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه مدیریت وبکم و بهبود کیفیت بر آورده سازید. شرکت CyberLink مدت چندین سال است که محصولات خود را در زمینه های مختلف عرضه کرده که همواره جزو پر طرفدار ترین نرم افزارها بوده اند. نرم افزار CyberLink PerfectCam Premium با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی هایی همچون سادگی در محیط کار، رابط گرافیکی قویی، راهنمای موجود در برنامه با دارا بودن مثال های متعدد و بسیاری دیگر خصوصیات که در پایین به آنها اشاره شده است، شما در زمینه مدیریت وبکم و بهبود کیفیت همراهی خواهد کرد. نرم افزار CyberLink PerfectCam Premium تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. از ویژگی های اساسی نرم افزار CyberLink PerfectCam Premium می توان به سادگی کار، محیط بسیار قویی نرم افزار ، سازگاری با سلیقه های مختلف و برآورده کردن نیازهای شما اشاره کرد. یکی از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای مدیریت وبکم و بهبود کیفیت برای خود داشته باشید. اگر مدت ها با نرم افزار های مختلف سعی در برآورده کردن نیازهای خود در زمینه مدیریت وبکم و بهبود کیفیت کرده اید، اکنون می توانید به سادگی و با اطمینان خاطر نرم افزار CyberLink PerfectCam Premium را دانلود از کار کردن با آن لذت ببرید.


ویژگی های نرم افزار CyberLink PerfectCam Premium :

– سادگی کار با نرم افزار

-محیط بسیار قویی

-سازگار با تمامی سیستم های تحت ویندوز

-ابزار بسیار قویی مدیریت وبکم و بهبود کیفیت

– کاربردی در امر مدیریت وبکم و بهبود کیفیت

-انجام مدیریت وبکم و بهبود کیفیت با بیشترین سرعت و کمترین زمان

-حجم مناسب نسبت به دیگر ابزارها

-سازگار با تمامی سیستم های سخت افزاری

-دارای راهنمای قویی و مثال های کاربردی فراوان

-و ….

Description

With the frequency of online meetings exploding as more and more businesses become virtual, it's common to find yourself dealing with early morning and late evening calls that cross time zones.
Using patented facial recognition technology, PerfectCam's extensive library of instant virtual makeup presets give you a professional and prepared appearance whenever you need it.


With the frequency of online meetings exploding as more and more businesses become virtual, it's common to find yourself dealing with early morning and late evening calls that cross time zones. PerfectCam is an innovative plugin for popular video conferencing apps that ensures no matter what time of day or night, you're looking professional and ready to go!
Enjoy ideal video brightness, contrast and exposure in your online meetings, and even apply skin smoothening. A great solution for both businesswomen and businessmen, PerfectCam ensures you are always seen in the best light.
Using patented facial recognition technology, PerfectCam's extensive library of instant virtual makeup presets give you a professional and prepared appearance whenever you need it.
You can launch PerfectCam with popular video conferencing applications: U, Skype, Skype for Business and Google Hangouts. PerfectCam is an essential plug-in for looking good in front of your web camera.
- English
- French
- German
- Italian
- Spanish (European)
- Chinese Simplified
- Chinese Traditional
- Japanese
- Korean
- Microsoft Windows 10, 8.1/8, 7
- Intel Core i5 or AMD Phenom II X4 B60 CPU
- Intel HD Graphics GPU
- 4GB Memory
- 200MB for product installation
- 1024 X 768 pixels, 16-bit color
- Web camera (built-in or external USB)

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری