Skillshare - 3ds Max Vray Photoshop Photorealistic marketing images

Skillshare - 3ds Max Vray Photoshop Photorealistic marketing images

  • کاربرد : آموزش تری دی اس مکس، وی ری، فتوشاپ: ایجاد عکس های بازاریابی
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Skillshare
  • سال تولید : 2019

توضیحات

تری ‌دی ‌اس ‌مکس (۳ds Max) یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری(CG) بوده و امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست.
VRay یکی از محبوب ترین پلاگین های رندر در برنامه های مدل سازی سه بعدی است. پلاگین VRay علاوه بر افزایش کارایی رندر تصاویر فوق العاده با کیفیت و واقعی سرعت کار را نیز ایجاد میکند. هم اکنون پلاگین وی ری برای نرم افزارهای 3D Studio Max طراحی شده که نحوه محاسبات نوری و فیزیکی آنها یکسان است. از محاسن پلاگین وی ری می توان به قدرت فوق العاده آن در نور پردازی، متریال سازی و رندرینگ قوی آن اشاره کرد. ولی به علت محدودیت هایی که در مقوله آموزش در این زمینه وجود دارد اکثر 3ds کارها با روشهایی که سعی و خطا در آن دخیل است کار های رندرینگ خود را انجام می دهند، که موجب صرف وقت فراوان و نتیجه نگرفتن در این زمینه می گردد. در ایم دوره با آموزش ایجاد عکس های بازایابی با استفاده از نرم افزارهای تری دی اس مکس، وی ری و فتوشاپ آشنا می شوید.

محتویات این دوره آموزشی:
- عکس فضای خارجی خانه
- تنظیمات بافر قاب 3ds max Vray
- Vray مولتی مدیا و 3ds max
- طراحی داخلی 3d Rendering Tutorial
- انتخاب جنگل بسته Vraylight
- ژنراتور طبقه
- DOF کنترل عمق اثر میدان در فتوشاپ یا AE، با استفاده از یک نقشه عمق از Vray

Description

About This Class
This unique in-depth step-by-step Class takes users through the Amazing intricacies of turning V-Ray and 3ds max raw renders into amazing final marketing images in Post Production.

Also, users will learn how to use the v-ray frame buffer in 3ds max; create procedural wooden floors; use Forest Pack, V-Ray Light Select, and much more.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری