Hex Editor Neo Ultimate 6.42.00.6143

Hex Editor Neo Ultimate 6.42.00.6143

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش فایل های باینری
  • نسخه :Version 6.42.00.6143
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : HHD Software Ltd
  • سال تولید : 2019

توضیحات

Hex Editor Neo نرم افزاری کاربردی با ویژگی ها و ابزار هایی مفید می باشد که توسعه دهندگان و سازندگان نرم افزارها و سخت افزارها می توانند از آن برای ویرایش فایل های باینری از جمله فایل های ASCII ،hex decimal float ،double و داده های باینری استفاده کرده و از این طریق در وقت و هزینه تا حدود زیادی صرفه جویی کنند. با استفاده از این نرم افزار قادر به ویرایش نامحدود فایل هایتان با فرمت های مختلف از جمله EXE ،DLL ،DAT ،AVI ،MP3 و JPG می باشید. سرعت عملکرد این نرم افزار بسیار بالا بوده و به شما اجازه می دهد تا به صورت همزمان روی چند سند کار کنید و به راحتی فایل های حجیم را ویرایش کنید و کد ها را رنگ بندی کرده تا در موقع لزوم با استفاده از رنگ مشخص آن ها را ویرایش کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Hex Editor Neo:
- ویرایش فایل ها با هر سایزی
- جستجو در داخل برنامه
- قابلیت Undo و Redo به صورت نامحدود
- انتخاب، بارگذاری و ذخیره فایل ها به صورت گروهی
- دارای تاریخچه فعالیت های انجام گرفته
- ساخت Patch
- محافظت از داده ها در برابر تغییرات ناخواسته
- کپی و استخراج پیشرفته فایل
- و ...

Description

Hex Editor Neo is a binary files editing software utility for Windows. It's rich and handy set of features will help all software and hardware developers working with ASCII, hex, decimal, float, double and binary data.Highly optimized performance, carefully tuned user interface among with new level of application stability will save a lot of your time, money and precious nerves while working with binary files.
Make patches with just two mouse clicksmanipulate your EXE, DLL, DAT, AVI, MP3, JPG files with unlimited undo/redo. Taste the visual operation history with branching.Hexeditor is highly optimized to quickly perform the requested actions. It also allows you to continue working with a document while application is busy performing lengthy operation on another opened document.Only Hexeditor Neo will allow you to edit large files without troubles.

Here are some key features of "Hex Editor Neo":
Editing Files of ANY Size
- Built In Explorer
- Unlimited Undo/Redo
- Multiple Selection
- Selection Save and LoadFind All
- Replace AllHistory Browsing
- History Save and LoadPatch Creation
- Clipboard Operations
- Bytes, Words, Double Words, Quad Words, Floats and Doubles Edit Mode
- Pattern Coloring
- Data Inspector
- Bookmarks
- Base Converter
- Advanced copy & export

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری