MOTU Digital Performer 10.0

MOTU Digital Performer 10.0

  • 3.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار ضبط ، ویرایش ، مدیریت و میکس صدا برای مک
  • نسخه :Version 10.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : MOTU, Inc
  • سال تولید : 2019

توضیحات

Digital Performer نرم افزار حرفه ای و جامع ساخت و ویرایش صدا است که تمامی امکانات لازم جهت ضبط، ویرایش، میکس و پردازش اصوات، ترک های صوتی و موسیقی را برای شما فراهم می نماید. این برنامه تمامی ابزار یک استدیوی حرفه ای مانند کنترلر ها، پنل میکس، میکروفون ها، ابزار های موسیقی، ترک های صوتی، ترک های MIDI و صد ها افکت مختلف را در یک محیط جامع گرد آوری نموده و از این طریق امکان ضبط و ویرایش انواع موزیک و صدا را به کاربر می دهد. تمامی ترک ها به صورت مجزا نمایش داده می شود و می توان آن ها را ویرایش و افکت گذاری کرد و یا با سایر ترک ها میکس نمود. در این برنامه می توانید صدای اکثر آلات موسیقی مانند گیتار،پیانو و ... را ایجاد، ویرایش و میکس کرده و در ساخت ترک ها و موسیقی های خود به کار ببندید. همچنین شخصی سازی محیط برنامه مانند تغییر ظاهر برنامه، تغییر رنگ موج ها و دکمه ها، ویرایش دسترسی ها و تغییر کنترل پنل نیز امکان پذیر است.

شما می توانید همزمان بر روی چندین صدا و پروژه مختلف کار نمایید و در نهایت نت صدا ها و موسیقی های ساخته شده را به سایر برنامه ها مانند Finale و Sibelius انتقال دهید و از امکانات بی نظیر پنل میکس برنامه برای تنظیم صداها و افکت ها بهره ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Digital Performer:
- امکان ضبط، ویرایش، میکس و پردازش حرفه ای اصوات و ترک های صوتی
- دارای صد ها افکت مختلف
- دارای پنل میکس برای ضبط و ویرایش صدا
- امکان شخصی سازی محیط و پنل برنامه
- تعیین رنگ دلخواه برای نمایش موج صدا
- امکان نواختن و ضبط صدای ابزار آلات موسیقی مانند گیتار و پیانو
- کار بر روی چند پروژه به صورت همزمان
- نمایش و ویرایش هر ترک صوتی به صورت مجزا
- امکان ارسال نت اصوات و موسیقی های ساخته شده به سایر نرم افزار ها مانند Finale
- پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی
- ایجاد خروجی با فرمت های OMF، AAF، MusicXML و ...
- و ...

Description

Introducing Digital Performer. Artistry and engineering in elegant counterpoint. Exciting new plug-in processors, a powerful synth and many workflow enhancements headline this major new upgrade.





r workflow. Digital Performer 9 delivers inspirational features devised to ignite your creative muse, combined with state-of-the-art studio production technologies engineered for the most demanding, world-class recording and production environments.

Meet the 64-bit instrument plug-in powerhouse for your Digital Performer desktop. Inspired by legendary subtractive synthesizers, MX4 combines several core synthesis techniques in a unified, hybrid synthesis engine that delivers fresh and vintage sounds alike. As you explore its many banks and hundreds of presets, you'll soon rely on MX4 as your "go-to" instrument. Fat basses, nasty leads, analog pads, vintage electronica - it's all at your fingertips and conveniently saved with your DP projects for instant recall.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری