101 جمله انگیزشی و تاثیرگذار

101 جمله انگیزشی و تاثیرگذار

  • 4.2 (24 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • گرداورنده : فرخنده فرضی نژاد
  • تعداد صفحه : 21

توضیحات

در این کتاب سعی شده است گلچینی از تاثیرگذارترین و موثرترین جملات انگیزشی ارائه گردد، جملات انگیزشی جملاتی مختصر و مفید هستند که افراد را به تفکر بیشتر جهت موفقیت و مثبت اندیشی تشویق می کند ، خواندن این جملات اصول و قواعدی دارد! باور کنید که گاهی با خواندن یا شنیدن یک جمله تاثیرگذار،اتفاقاتی باور نکردنی و زیبا در زندگی مان رخ خواهد داد،ممکن است از راهی که اشتباه میرویم برگردیم،تصمیمی را برای بدست آوردن فرصتی بهتر تغییر دهیم،حتی به اهداف و خواسته های بزرگتری فکر کنیم و به بهترین خواسته ها و آرزوهای خود برسیم،خواسته و آرزوهایی که شاید روزی به نظرمان محال می آمد،خواندن جملات انگیزشی گاهی افراد را به نقطه عَطف زندگی خود رسانده و سرنوشت افراد را به طور باور نکردنی تغییر داده است. پس اگر مصمم به تغییر نگرش ها و بهتر زندگی کردن هستید و می خواهید با اصول و قواعد خواندن این گونه جملات آشنا شوید این کتاب ارزشمند را از دست ندهید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری