FotoWorks XL 2019 v19.0.2

FotoWorks XL 2019 v19.0.2

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش آسان عکس
  • نسخه :Version 19.0.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : IN MEDIA KG
  • سال تولید : 2019

توضیحات

FotoWorks XL یکی از نرم افزار های بسیار کاربردی برای ویرایش و تغییر دادن عکس های مورد علاقه شماست. در این نرم افزار امکانات و ویژگی های مختلفی را برای کاربران قرار گرفته است که به کمک آن به راحتی می توان تغییرات دلخواه را بر روی تصاویر اعمال نمود. در این نرم افزار کاربران مبتدی و حرفه ای می توانند به راحتی از ابزار مورد نیاز خود استفاده نمایند. ابزارهایی را که در این نرم افزار قرار دارند را میتوان به دو دسته تقسیم نمود دسته اول مربوط به ابزارهایی است که برای ویرایش تصویر مورد استفاده قرار می گیرند مانند ابزار بریدن قسمتی از عکس، ابزار چرخش تصویر، ابزار نوشتن بر روی عکس، ابزار تغییر رنگ و سایر ابزارهای ویرایش تصویر. اما دسته دوم مربوط به ابزارهایی که به صورت آماده یا همان افکت بر روی تصویر ایجاد می شوند مانند افکت های قاب عکس، افکت اضافه کردن عکس های دیگر به تصویر ، افکت بر آمدن کردن قسمت های مختلف عکس برای با مزه تر شدن آن، افکت از بین بردن قرمزی رنگ چشم و بسیاری از افکت های دیگر.

قابلیت های کلیدی نرم افزار FotoWorks XL:
- دارای ابزار تنظیم نور و شفافیت عکس
- دارای ابزار Color Balance برای تنظیم رنگ عکس
- قابلیت ویرایش قرمز شدن چشم در عکس ها به وسیله ابزار اختصاصی این کار
- قابلیت قرار دادن افکت بر روی عکس ها
- و ...

Description

FotoWorks XL is a complex application which allows users to edit and transform their favorite photos. The extensive functions of the imaging software are clearly arranged for easy handling.

The imaging software provides extensive image editing and printing functions as well as batch processing. Convince yourself and test the photo imaging software fotoWORKS XL. The simple and professional photo editing software fotoWORKS XL.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری