Sharp World Clock 8.5.0

Sharp World Clock 8.5.0

  • کاربرد : نرم افزار نمایش ساعت کشور های مختلف
  • نسخه :Version 8.5.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Programming.de
  • سال تولید : 2019

توضیحات

Sharp World Clock ابزاری برای نمایش زمان محلی در مناطق مختلف جهان می باشد. اگر بخواهید با شرکای تجاری خود، دوستان یا خانواده خود در نقاط مختلف جهان ارتباط برقرار کنید، زمان محلی مربوط به آن منطقه را می توانید به شکل یک ساعت روی صفحه دسکتاپ خود مشاهده کنید. در واقع می توانید به صورت همزمان ساعت محلی چندین شهر مختلف در جهان را دنبال کنید. تعداد ساعت های نمایش داده شده و سایز و اندازه هر یک از آن ها قابل تنظیم شدن می باشد و مکان قرارگیری هر یک از آن ها روی صفحه دسکتاپ را می توانید به دلخواه خود تغییر داده و جابجا کنید. این نرم افزار همچنین دارای قسمتی برای یادآوری کارها و قرار ملاقات های روزانه می باشد. علاوه بر این قادر به تبدیل ساعت های مختلف کشورهای دنیا به یکدیگر نیز می باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sharp World Clock:
- نمایش ساعت محلی شهرهای مختلف دنیا
- تبدیل زمان کشورها به یکدیگر
- نمایش موقعیت جغرافی هر شهر روی نقشه
- امکان نمایش چندین ساعت محلی و با سایز دلخواه روی دسکتاپ
- امکان اضافه کردن یاد آور
- ابزار زیبا سازی ظاهر دسکتاپ
- و ...

Description

Sharp World Clock is a desktop clock program for Windows. It can display the local time for multiple cities and time zones with correct daylight savings. You can decide how many clocks you would like to see at any time. The clocks are resizable without any loss of visual quality (due to the use of hardware accelerated WPF technology). The main window and undocked clocks are resizable and can be dragged anywhere on the desktop.

Here are some key features of "Sharp World Clock":
- Multiple analog or digital Clocks
- World Map with Country Borders
- Correct Time and Daylight Saving
- 23,000+ Cities(!) in 244 Countries
- Alarms and Countdown Timers
- Meeting Planner, Time Converter
- Calendar Widget

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری