VovSoft VoV Screensaver Changer 1.7

VovSoft VoV Screensaver Changer 1.7

  • کاربرد : نرم افزار تغییر خودکار اسکرین سیور
  • نسخه :Version 1.7
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : VOVSOFT
  • سال تولید : 2019

توضیحات

همانطور که می دانید اسکرین سیور یا محافظ صفحه نمایش به شما کمک میکند تا در مواقعی که از سیستم خود استفاده نمی کنید و سیستم شما به حالت خواب می رود از این اسکرین سیور یا محافظ صفحه نمایش برای حالت خواب استفاده کنید. اغلب شما یک محافظ صفحه نمایش (اسکرین سیور) دلخواه و جذاب برای کامپیوتر خود تنظیم می کنید، اما احتمالا پس از مدتی ترجیح می دهید که آن را پر جنب و جوش تر کنید و یا شاید مناظر آن را تغییر دهید. تغییر اسکرین سیور را اغلب می توانید به راحتی و از طریق تنظیمات ویندوز انجام دهید. با این حال، اگر ترجیح دهید تصاویر بیشتری را اضافه کنید، ممکن است به کمک یک ابزار تخصصی نیاز داشته باشید. Vov Screensaver Changer نرم افزاری سبک و کم حجم برای تغییر اسکرین سیور ها می باشد که با کمک آن می توانید اسکرین سیور های خود را به صورت خودکار تغییر دهید. گاهی اوقات ممکن است اسکرین سیور های زیادی را بر روی سیستم خود نصب کرده باشید اما برای مدیریت مدت زمان نمایش یا تنظیم یک تصویر پیش فرض برای آن دچار مشکل شوید که این نرم افزار به عنوان راه حلی ساده، پاسخگوی نیاز های شما خواهد بود. در واقع با استفاده از Vov Screensaver Changer می توانید به صورت خودکار بین تمام مجموعه های بزرگ اسکرین سیور خود جابجا شده و لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار VoV Screensaver Changer:
- تغییر خودکار اسکرین سیور ها
- اضافه کردن کالکشنی از تصاویر یا یک اسکرین سیور خالی
- تنظیم مدت زمان تغییر
- امکان فعال کردن گزینه اجرای خودکار پس از هر بار روشن شدن سیستم
- رابط کاربری ساده
- و ...

Description

A small desktop tool that will change your screensavers. Vov Screensaver Changer application allows you to automatically change your screensaver. Do you have lots of cool screen savers installed? Sometimes people spend lots of time trying to choose which one to make the default. This screen saver manager solves that problem.

Without denying that you set an impressive screensaver for your computer, the truth is that after a while you would prefer to make it more lively and perhaps, prefer a change a scenery. Changing the screensaver is often a task you can easily do from the Windows settings. However, if you prefer to add more pictures, then you may need the help of a specialized tool.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری