سونیک 9 / Sonic BOOM 9

سونیک 9 Sonic BOOM 9

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : انگلیسی
  • کیفیت : 848 x 480 / 23 fps
  • زمان : 11:19

توضیحات

انیمیشن سریالی Sonic Boom ، یک انیمیشن کمدی ماجراجویی می باشد ، که در سال 2014 توسط کمپانی Sega of America ساخته شده است . این فیلم انیمیشن پنجمین سری از انیمیشن هایی می باشد ، که بر اساس این شخصیت کارتونی ساخته شده است . داستان این انیمیشن سریالی بر اساس شخصیت Sonic the Hedgehog که یکی از محبوب ترین شخصیت های بازی های رایانه ای می باشد ، ساخته شده است . شخصیت سونیک یک خارپشت کوچک و مهربانی می باشد ، که همیشه به دنبال یک زندگی سرشار از صلح و آرامش می باشد ، اما زندگی و آرزوهای او اقلب به وسیله یک دکتر شیطانی به نام دکتر Eggman نقش بر آب می شود و او مجبور به مقابله با او و نقشه های شیطانی اش می شود . این شخصیت برای اولین بار در بازی رایانه ای Sonic که برای کنسول Seag در سال 1991 منتشر شده است ، که در آن سال موفق به کسب جوایز و موفقیت های بسیاری شد ف که این موفقیت های بیشمار دلیل بر ساخت ادامه ای بر این بازی محبوب گشت . انیمیشن سریالی Sonic Boom یک انیمیشن سریالی بسیار زیبا در رابطه با شخصیت محبوب سونیک می باشد .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری