InPixio Photo Clip Professional 9.0.1

InPixio Photo Clip Professional 9.0.1

  • کاربرد : نرم افزاری حرفه ای و جامع برای حذف کامل یا تغییر بک گراند تصاویر
  • نسخه :Version 9.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Avanquest Software
  • سال تولید : 2019

توضیحات

نرم افزاری حرفه ای و جامع برای حذف کامل یا تغییر بک گراند تصاویر می باشد. اگر دوست دارید بک گراند یک تصویری را که در آن حضور دارید را تغییر داده و خود را در مکان دیگری نشان دهید، استفاده از این نرم افزار مناسب می باشد. برای مثال می توانید بک گراند تصویر را تغییر داده و از تصویر برج ایفل به عنوان پس زمینه استفاده کنید. عمل حذف و تغییر بک گراند بدون هیچ عیب و نقصی امکان پذیر بوده و امکان کاهش نویز، تصحیح مه، افزایش کیفیت تصویر و… وجود دارد. مونتاژ و ایجاد تصاویر ترکیبی، برش و حذف قسمت دلخواه از تصاویر، تمرینات عملی برای آموزش نرم افزار، استفاده از قلم مو ها برای ویرایش تصویر، زوم و تغییر سایز تصویر از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. جلوه های مختلفی نیز برای زیباسازی تصاویر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ویژگی های نرم افزار ویرایش تصویر InPixio Photo Clip Professional:
حذف و تغییر بک گراند تصویر
بیش از 100 افکت و فیلتر
زیباسازی تصاویر با ابزار های پیشرفته و حرفه ای
استفاده از قلم مو های مختلف برای حذف آیتم های دلخواه در تصاویر
همراه با تمرینات عملی
ایجاد تصاویر مونتاژی و ترکیبی
چرخش تصویر
حذف و تغییر بی عیب و نقص بک گراند

Description

inPixio Photo Clip 9 Professional is a software program for editing and improving your photos. It allows you to perfectly cut out objects or people in your photos with ease! With the erase tool you can also remove unwanted features in the landscape and correct defects in a few clicks. You can produce creative montages too thanks to the many backgrounds available.

To help you get started with Photo Clip, new information bubbles have been added for each feature of the software program. Just hover over a module to see a demonstration of what you can do.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری