TweakMASTER Pro 3.60

TweakMASTER Pro 3.60

  • کاربرد : بهینه‌سازی سرعت اینترنت
  • نسخه :Version 3.60
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Hagel Technologies
  • سال تولید : 2019

توضیحات

ابزاری جدید و قدرتمند به منظور بهینه‌سازی سرعت اینترنت است که می‌تواند این وظیفه را با اعمال تنظیماتی جادویی و موثر بر عهده بگیرد. شرکت سازنده این نرم افزار مدعی است که ابزار فعلی، بر روی انواع نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز و تکنولوژی‌های مختلف ارتباط اینترنت سازگاری داشته و امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید از بیشترین سرعت و کیفیت اینترنت ارائه شده از سوی آی‌اس‌پی (ISP) خود بهره‌مند شوید. علاوه بر این، نرم افزار مذکور امکانی را در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید به طور دقیق از کیفیت اینترنت، سرعت دانلود و آپلود مطلع شده و وضعیت آن را در ساعات مختلف شبانه‌روز مورد بررسی قرار دهید.

در حال حاضر، ابزارهای مختلفی به منظور بهبود سرعت اینترنت وجود دارند که هریک دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. برخی از این ابزارها به دلیل خصوصیات محدودی که دارند، کاربران را نسبت به اینگونه برنامه‌ها بدبین کرده و در حال حاضر بسیاری بر این باورند که امکان بهبود سرعت اینترنت از طریق نرم افزارها امکان‌پذیر نیست. ولی سازنده این نرم افزار مدعی شده که نرم افزار فعلی می‌تواند ارتباط اینترنتی شما، سرعت و کیفیت آن را به نحوی بهبود بخشد که از تجربه لحظه لحظه آن در حین وبگردی، دانلود و یا آپلود فایل‌ها لذت ببرید.

Description

TweakMASTER PRO is a Windows program that speeds up all commonly used internet connections, such as ADSL, SDSL, Modem and more.
It changes settings and teaks others to make sure that no processing power is wasted and that everything is diverted to where it can be used. It works with most modern versions of Windows.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری