هنر دکوراسیون

هنر دکوراسیون

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نازیلا قبادی
  • تعداد صفحه : 78

توضیحات

عصر حاضر عصر شتاب و سرعت است دنیائی پر از هیاهو ، استرس، و فشار که تاثیرات نا خواسته ای بر روح و جسم ما می گذارد در نتیجه ما به دنبال فضائی آرام و دلنشین برای رهایی از هجوم این فشارها هستیم بدون شک فضایی دل انگیز برای استراحت میتواند کمک شایانی به حفظ تعادل روحی و فکری ما بکند. از این رو توجه به طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون امری بسیار مهم و حیاتی است که باید به عنوان یک علم آمیخته با هنر مورد مطالعه و تحقیق قرار گیرد. (هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه در آوردن رنگ‌ها اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه ) دکوراسیون داخلی حلقه اتصال بین دو علم معماری و طراحی داخلی است این رشته از یک طرف مانند علم معماری با ساختمان و عناصر اجزاء تشکیل دهنده ان ارتباط دارد و از طرف دیگر همانند طراحی داخلی بر فضای داخلی تمرکز دارد. در این کتاب سعی شده است که با زبانی ساده و رسا نکات موثر در دکوراسیون داخلی برای خوانندگان محترم شرح داده شود
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری