آموزش عکاسی فوق پیشرفته

آموزش عکاسی فوق پیشرفته

  • 3.2 (19 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : میثم موسوی
  • تعداد صفحه : 38

توضیحات

کار با فرمت RAW در عکاسی دیجیتال، دیر یا زود برای تمام کسانی که به طور جدی به این مقوله می اندیشند، لازم و ضروری است. شاید بتوان روند کاری RAW را معادل فرآیندهایی دانست که عکاسان در گذشته (و حال) در تاریکخانه انجام می‌دادند: آنها هیچ گاه سرنوشت فیلمهای خود را به دیگران نمی‌سپردند بلکه خود بر تمام مراحل ظهور مسلط بوده و آنرا طبق میل خود انجام می‌دادند. مصمم هستیم در سلسله مقالاتی، به موضوع روند کاری پردازش عکسهای دیجیتال در فرمت RAW بپردازیم. اگر دوربینتان قادر به ذخیره عکس با این فرمت می‌باشد و تاکنون به آن توجه نداشته اید، مطمئنا با خواندن این سری مقالات خود را ملزم به تغییر روش کاری خود خواهید دید. اگر قبلا با این روش عکسهای دیجیتال خود را پردازش می‌کردید، بازهم احتمالا مطالب جدیدی در این سری مقالات خواهید آموخت که کار با فایلهای RAW را برای شما جذابتر و بهتر خواهد کرد. و اگر دوربینتان امکان خروجی RAW را ندارد، ممکن است با خواندن این سری مقالات به فکر تهیه دوربین جدیدی بیافتید!
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری