مفهوم رنگ و درک رنگ شناسی

مفهوم رنگ و درک رنگ شناسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مسیب استوار
  • چاپ و سال / کشور: اول 1391
  • تعداد صفحه : 96

توضیحات

گستره مفهوم و سرآغاز موجودیت رنگ ژرفایی عمیق دارد آنچنان که متن علمی واحدی نمی توان در خصوص آن ایراد کرد. در مفهوم و بیان کلی رنگ در ایران کتاب خاصی به تالیف نرسیده و تنها می توان به تعدادی مقاله فارسی بسنده کرد. از این رو بر آن شدم تا بتوانم مفهومی ظریف از بنیان رنگ و درک شناختی آن را جمع آوری و تدوین کنم. از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و گرافیک در شیراز آغاز کردم و پس از فعالیت در شرکت های مختلف و کسب اندک تجربه ای در سال 1384 به عضویت انجمن گرافیک ایران و شبکه طراحان گرافیک ایران در آمدم. پس از آن در سال 1389 منتخب در زمینه طراحی پوستر هفتمین فستیوال منطقه ای مالزی و در سال 1390 منتخب در زمینه طراحی پوستر جشنواره دوسالانه گرافیک نخجوان گردیدم . در سال 1391 به بعنوان عضو مستقل در آمدم و سپس در همان سال (IAA) برترین انجمن بین المللی گرافیک و تبلیغات نیویورک در بخش طراحی بسته بندی جشنواره بین المللی – های برند – کشور چین موفق به کسب مقام سوم گردیدم. این مسیر جز با بهره گیری و حمایت دوستان ، اساتید و تمامی اعضای خانواده ام بخصوص همسرم شیما سمیعی و برادرم مجید استوار میسر نبود . امیدوارم این کتاب بتواند ظرایفی تازه از بنیان و مفهوم رنگ را برای شما آشکار سازد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری