آموزش نرم افزار ESRI CityEngine 2012 / CityEngine Tutorials 2012

CityEngine Tutorials 2012
آموزش نرم افزار ESRI CityEngine 2012

  • کاربرد : آموزش نرم افزار ESRI CityEngine 2012
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : desktop.arcgis
  • سال تولید : 2011

توضیحات

نرم افزار ESRI CityEngine با ایجاد مدل های شهری خیره کننده در کمترین زمان، بهترین انتخاب برای مدل سازی سه بعدی شهر در شهرسازی، برنامه ریزی شهری ، معماری، شبیه سازی، بازی سازی، و تولید فیلم می باشد. نرم افزار CityEngine مجموعه کاملی از ابزارها را برای تلفیق داده های جغرافیایی، آرایش و ویرایش شبکه های خیابانی، تولید و اصلاح ساختمان ها، ایجاد پروفیل های سه بعدی از جاده و توزیع مبلمان خیابانی ، کنترل شکل از خط افق ، و تجزیه و تحلیل پروژه های شهرسازی و برنامه ریزی شهری را ارائه می کند. مزایای اصلی نرم افزار CityEngine پشتیبانی از داده های GIS (سازگار با نرم افزار ArcGIS): مدل های دقیق و خیره کننده ای از شهرها را با جمع آوری و تقویت داده های سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) و با استفاده از عملیات ساده کشیدن و رها کردن (drag-and-drop) بسازید. می توانید از داده های مکانی حاوی اطلاعات توصیفی در محیط GIS مانند خیابان ها، و یا ساختمان های سه بعدی را که در فرمت ژئودیتابیس geodatabase و یاshapefile هستند به این نرم افزار وارد کرده یا از آن خروجی بگیرید. علاوه بر این، CityEngine داده های واقعی از جهان را نیز از طریق OpenStreetMap می تواند بپذیرد. آرایش (layout) پویای شهر : CityEngine همراه با یک مجموعه ابزار جامع جهت ایجاد سریع آرایش های (layout) پویا برای شهر ارائه شده است. ابزارهای ویرایشی نیز برای طراحی ، ترسیم، و اصلاح خیابان های منحنی، بلوک ها، و قطعات پارسل فراهم شده است که بازخوردی فوری از تاثیر ابزار مورد استفاده به کاربر ارائه می کند. موتور رویه ای (Procedural) ( دو بعدی به سه بعدی) : مدل سازی رویه ای بر اساس قوانین موجود امکانات نامحدودی را برای ساخت تعاملی مدل های سه بعدی از ساختمان ها و یا تنظیمات منطقه بندی، از نمای بافت، و یا توزیع مبلمان خیابانی در مقیاس کل شهر ارائه می دهد. قوانین توسط Rule Editor کنترل می شوند. ویرایشگر سه بعدی : ابزارهای ویرایشی راحتی برای طراحی سریع و بافت بندی مدل های سه بعدی (مثلا multipatch ) ارائه شده است. هندسه سه بعدی حاصل را می توان در ژئودیتابیسgeodatabase ذخیره نمود.

Description

The CityEngine tutorials are the starting point to get to know the features of CityEngine. The different tutorials cover all parts of the CityEngine workflow, such as project management, map layer usage, street network generation, data import and shape grammar modeling. For all tutorials we provide CityEngine projects containing the required data to follow the step-by-step instructions.

بخش های فایل

این فایل شامل 9 بخش می باشد که بخش های آن به صورت جداگانه در زیر آمده است.
Row Title Format Size Play Download
00 - فیلم های آموزشی
1 1767-tutorial-1-essential-skills_960 152.96 MB DOWNLOAD
2 1768-tutorial-2-terrain-and-dynamic-city-layouts_960 186.34 MB DOWNLOAD
3 1769-tutorial-3 Map Control 75.58 MB DOWNLOAD
4 1770-tutorial-4 Street Import 67.43 MB DOWNLOAD
5 1771-tutorial-5 Import Initial Shapes 42.65 MB DOWNLOAD
6 1772-tutorial-6 Basic Shape Grammar 198.26 MB DOWNLOAD
7 1775-tutorial-7 Facade Modeling 11.97 MB DOWNLOAD
8 1776-tutorial-8 Mass Modeling 83.75 MB DOWNLOAD
01 - فایل های تمرینی
9 ProjectFiles 54.89 MB DOWNLOAD
شما می توانید مجموعه کامل بخش های این فابل را نیز به صورت مجموعه کامل دریافت نمایید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • Saeed Yosofi
    (14:31)   1399/6/31
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    تشکر نرم افزار اموزنده است
  • سعید یوسفی
    (14:30)   1399/6/31
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    تشکر بسیار اموزنده است

بارگزاری