Digital Tutors Creating a Tileable Material in Substance Designer
آموزش ساخت بافتهای منظم با مواد مختلف
- کاربرد : آموزش ساخت بافتهای منظم با مواد مختلف
- نوع فایل : فیلم آموزشی
- زبان : انگلیسی
- سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
- تولید کننده : Digital Tutors
- سال تولید : 2015
توضیحات
در این دوره آموزشی ، مدرس به آموزش تکنیک های استفاده از نود های نویز و نود های پردازش ، برای ساخت شکل های ساده خواهد پرداخت . او همچنین نحوه استفاده از متود های بافت دهی ، مانند استفاده از زد براش و ... را نیز آموزش خواهد داد . پس از پایان این دوره ، شما مهارت استفاده از ابزار ها و تکنیک های لازم برای رفع نیاز های بافت دهی تان را خواهید داشت .
این مجموعه آموزش ویدیویی به همراه فایلهای تمرینی و به مدت زمان 14 ساعت و 55 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
این مجموعه آموزش ویدیویی به همراه فایلهای تمرینی و به مدت زمان 14 ساعت و 55 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
Description
In this Substance Designer tutorial, we’ll learn a variety of methods to create a tileable material.
We’ll explore fully procedural techniques by using noise nodes and processing nodes to create our basic shapes. We’ll also learn how to utilize common methods of texturing such as utilizing a ZBrush sculpt and photo-sourcing a texture to add detail to our material.
In exploring various techniques we’ll learn how Substance Designer can be used to enhance and compliment the techniques already implemented in modern texturing pipelines.
By the end of this Substance Designer training, you'll have working knowledge techniques and the tools necessary to be able to adapt for your own specific texturing needs.
We’ll explore fully procedural techniques by using noise nodes and processing nodes to create our basic shapes. We’ll also learn how to utilize common methods of texturing such as utilizing a ZBrush sculpt and photo-sourcing a texture to add detail to our material.
In exploring various techniques we’ll learn how Substance Designer can be used to enhance and compliment the techniques already implemented in modern texturing pipelines.
By the end of this Substance Designer training, you'll have working knowledge techniques and the tools necessary to be able to adapt for your own specific texturing needs.