Digital Tutors Realistic Game Character Texturing in Substance Painter
آموزش طراحی و اعمال بافت برای کاراکتر بازی ها در Substance Painter
- کاربرد : آموزش طراحی و اعمال بافت برای کاراکتر بازی ها در Substance Painter
- نوع فایل : فیلم آموزشی
- زبان : انگلیسی
- سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
- تولید کننده : Digital Tutors
- سال تولید : 2015
توضیحات
با مشاهده این مجموعه آموزش طراحی و اعمال بافت برای کاراکتر بازی ها بوسیله نرم افزار Substance Painter را خواهیم آموخت. پس از مشاهده این کورس آموزشی می توانید بافت ( تکستچرهایی ) برای کاراکترهای سه بعدی بسازید که بسیار با کیفیت هستند و واقعی جلوه می کنند.
این مجموعه آموزش ویدیویی به همراه فایلهای تمرینی و به مدت زمان 5 ساعت و 22 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
این مجموعه آموزش ویدیویی به همراه فایلهای تمرینی و به مدت زمان 5 ساعت و 22 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
Description
In this series of Substance Painter tutorials, we'll texture a game character step by step using Substance Painter. To begin, we'll learn how to properly bake out the maps needed to work efficiently in Substance Painter.
Then we'll begin the process of painting realistic character skin from scratch. Here we'll discuss how to add, mix and blend skin tones for a more realistic result. Once the head is finished we'll jump into texturing the body.
Here we'll talk about different types of cloth and how to utilize layers to add to the depth of our textures in a non-destructive way. Then we'll start to wrap up this Substance Painter training by learning how to paint hair and how to export our maps to apply to our final game character.
Then we'll begin the process of painting realistic character skin from scratch. Here we'll discuss how to add, mix and blend skin tones for a more realistic result. Once the head is finished we'll jump into texturing the body.
Here we'll talk about different types of cloth and how to utilize layers to add to the depth of our textures in a non-destructive way. Then we'll start to wrap up this Substance Painter training by learning how to paint hair and how to export our maps to apply to our final game character.