آموزش VMware vSphere / TrainSignal vSphere Advanced Networking

TrainSignal vSphere Advanced Networking
آموزش VMware vSphere

  • کاربرد : آموزش VMware vSphere
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : TrainSignal
  • سال تولید : 2012

توضیحات

یکی از بهترین راه حل هایی که این روزها شرکت ها برای کاهش هزینه های خود و کم کردن پیچیدگی های مدیریتی بکار می برند استفاده از استراتژی های مجازی سازی و دسکتاپ های مجازی است. یکی از معروف ترین نرم افزارهایی که برای این منظور بکار برده می شود VMware vSphere می باشد که توانسته است امکانات بیشتر و ویژگی های برتری را نسبت به بقیه ارائه دهد. VSphere از شرکت وی ام ویر اولین سیستم عامل مبتنی بر محاسبات ابری می باشد که انقلابی در سیستم کاری دیتا سنتر ها ایجاد نموده است. این نرم افزار پلتفروم شبیه سازی برای ساخت زیربناهای ابری می باشد که به شما امکان اجرای برنامه های ضروری تجاری را با اطمینان کامل و سرعت بالا می دهد. پایگاه داده های خود را به یک سیستم ابری خصوصی و امن بدون دورانداختن نرم افزارها و سخت افزارهای موجود، تبدیل کنید. توسط نرم افزار vSphere و شبیه سازی و محصولات مدیریت ابری می توانید راندمان و سطح ایمنی سرویس را همراه با مدیریت فضا، بازیابی خودکار مشکلات و مدیریت آن در اختیار داشته باشید.

Description

This course is a deep dive into vSphere administration and troubleshooting. Virtualization is becoming a norm in most data centers and the evolution of network administration is growing more and more with new technologies. VMware has stepped up and added many new technologies and features to vSphere networking to help meet these new challenges head on. In this course you will learn advanced topics like vSwitch components, port mirroring, load based teaming, vSphere security considerations, and more. It’s recommended that students come into this course with knowledge of virtualization fundamentals and have experience working with vSphere.

بخش های فایل

این فایل شامل 11 بخش می باشد که بخش های آن به صورت جداگانه در زیر آمده است.
Row Title Format Size Play Download
1 Lesson01 6.69 MB DOWNLOAD
2 Lesson02 15.87 MB DOWNLOAD
3 Lesson03 95.49 MB DOWNLOAD
4 Lesson04 86.93 MB DOWNLOAD
5 Lesson05 46.31 MB DOWNLOAD
6 Lesson06 114.00 MB DOWNLOAD
7 Lesson07 87.55 MB DOWNLOAD
8 Lesson08 59.49 MB DOWNLOAD
9 Lesson09 72.12 MB DOWNLOAD
10 Lesson10 127.62 MB DOWNLOAD
11 Lesson11 12.15 MB DOWNLOAD
شما می توانید مجموعه کامل بخش های این فابل را نیز به صورت مجموعه کامل دریافت نمایید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری