راهنمای تحصیل در ژاپن

راهنمای تحصیل در ژاپن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 8

توضیحات

دانشجویان ایرانی که در ژاپن مشغول به تحصیل هستند یا با هزینه شخصی امورات خود را می گذرانند و یا بورسیه هستند. از آنجا که هزینه های تحصیل و زندگی در ژاپن بسیار بالاست تقریبا می توان گفت که تامین هزینه های زندگی از طریق شخصی و یا خانواده در ایران نمی تواند جوابگو باشد. به همین دلیل تقریبا همه دانشجویان به نوعی بورسیه می شوند. این بورس می تواند از یکی از راه های زیر تامین شود :

– وزارت فرهنگ و علوم در ایران ( عموما رشته های فنی یا پزشکی )
– وزارت بهداشت در ایران (مخصوص رشته های مربوط به گروه پزشکی )
– وزارت فرهنگ و علوم در ژاپن ( مونبوشو ) ( کلیه رشته ها )
– سازمان های غیر دولتی در ژاپن ( کلیه رشته ها با در نظر گرفتن زمینه فعالیت سازمان مربوطه )
مبلغ بورس وزارت فرهنگ و علوم در ایران با توجه به تعداد نفرات خانواده فرق می کند که هر 6 ماه این مبلغ به حساب دانشجو واریز می شود همینطور دو بار بلیط رفت و برگشت کل خانواده ( یک ار در ابتدا و یک بار در وسط دوره تحصیل ) برای وی در نظر گرفته می شود. دانشجو متعهد است که پس از پایان تحصیل به کشور برگردد. برای ثبت نام در این بورس باید در ایران به وزارت مربوطه راجعه کرد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری