رم کانکشن / Bentley RAM Connection V8i SS6 10.00.00.129

Bentley RAM Connection V8i SS6 10.00.00.129
رم کانکشن

  • کاربرد : نرم افزار طراحی اتصالات در سازه های فولادی
  • نسخه :Version 8i SS6 10.00.00.129
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Bentley Products
  • سال تولید : 2015

توضیحات

RAM Connection برنامه بسیار انعطاف پذیر و قدرتمندی است که توسط شرکت Bentley برای طراحی اتصالات در سازه های فولادی ارائه شده است. این برنامه می تواند بطور کاملا یکپارچه و هماهنگ با نرم افزارهای دیگر از جمله RAM Structural System، RAM Elements و STAAD.Pro کار کند. با کمک برنامه RAM Connection می توان تقریبا تمام انواع اتصالات فولادی را بطور کاملا حرفه ای و پیشرفته با در نظر گرفتن تمام ضوابط لرزه ای آیین نامه زلزله آنالیز و طراحی کرد. از مهمترین مزیتهای برنامه RAM Connection می توان به موارد زیر اشاره کرد: طراحی و بهینه سازی تمام انواع اتصالات موجود در آیین نامه AISC و با هر دو روش طراحی ASD و LRFD. این اتصالات عبارتند از اتصالات برشی و خمشی، قاب مهاربندی شده و وصله تیرها و ستونها. همچنین ضوابط لرزه ای مربوط به قابهای خمشی و مهاربندی شده را نیز لحاظ می کند. با تلفیق مدلسازی سه بعدی و جزئیات اتصالات می توانید یک اتصال تیپ را با حداقل نیاز به سعی و خطا طراحی کنید. همچنین با بکارگیری مدلهای ساخته شده در برنامه های RAM Structural System، RAM Elements و STAAD.Pro می توانید اتصالات کل سازه خود را در برنامه RAM Connection بطور دقیق طراحی کنید. در برنامه RAM Connection V8i قابلیت طراحی بیس پلیت ستونها با هر نوع تکیه گاه نیز قرار داده شده است. همچنین امکان انتخاب تحلیل تک محوره یا دو محوره، طراحی بیس پلیت بر اساس AISC 360-05 (همچنین کنترل ضوابط لرزه ای طبق AISC 341-05)، طراحی بولتها بر اساس ACI 318-05 ضمیمه D و قابلیت ارائه نتایج خروجی و نقشه جزئیات بیس پلیت طراحی شده نیز فراهم شده است. برنامه RAM Connection انعطاف پذیری بالایی دارد و واسط کاربری آن به راحتی قابل تنظیم و سفارشی سازی است بطوریکه می توانید با وارد کردن جدول اتصالات مورد نظر خود و تجربیات شخصی، آن را با استانداردهای شرکت خود سازگار کنید. قابلیت ویرایش بانک اطلاعاتی اتصالات استاندارد برنامه به شرکتها این امکان را می دهد که دانش فنی خود را مستقیما در برنامه منظور کنند.

Description

Bentley Systems Inc., the leading company dedicated to providing comprehensive software solutions for sustaining infrastructure, has released the 10.00.00.129 version RAM Connection V8i (SELECTseries 6) is flexible and powerful program for analysis and design of steel connection for W, HSS and similar sections.

This software offers the best flexibility for the design of different shear, moment, braces, splices and base plates connection types. It is based on the AISC, ASD and LRFD codes, and the British Standard. The standalone version works independently of any other software. Users can create their own connections and fit them to the requirements of their company.

Unrar and install the app, update, addons. Apply patch (run as admin).

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری