ویکتورورکس 2016 / Vectorworks 2016 En SP4 Mac FULL MAC OSX

Vectorworks 2016 En SP4 Mac FULL MAC OSX
ویکتورورکس 2016

  • 1.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی برای مک
  • نسخه :Version 2016
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : MAC OSX
  • تولید کننده : Nemetschek
  • سال تولید : 2016

توضیحات

Nemetschek VectorWorks محصول قدرتمندی از شرکت Nemetschek Vectorworks است که یکی از رقبای شرکت اتودسک است و نرم افزارهایی مانند محصولات این شرکت را ارائه می کند. VectorWorks یک پلتفرم طراحی مهندسی (CAD) دو بعدی و سه بعدی حرفه ای و همه کاره است که به صورت اختصاصی برای معماران و طراحان حرفه ای ارائه شده است، که مجموعه ی گسترده ای از ابزارهای کاربردی و مفید را برای کاربران خود فراهم کرده است. این نرم افزار با طیف گسترده ای از فرمت ها از جمله DXF, DWG, DWF, EPSF, 3DS, PDF, SAT, Shapefile, IGES, Rhino, Parasolid و … سازگاری دارد. همچنین می توانید مدل های سه بعدی ساخته شده در نرم افزار SketchUp را نیز به این برنامه وارد نمایید. نکته مهم درمورد این نرم افزار ویژگی همه کاره بودن آن است، به این معنا که این نرم افزار به مدلسازی معماری محدود نشده است و دیگر سطوح از جمله مدلسازی تکنیکی یا مکانیکی، نورپردازی، طراحی محیط و فضا سازی مانند جنگل و محیط سبز و … را نیز پوشش می دهد. نرم افزار VectorWorks با محیطی جالب و گویا و به کارگیری آسان، محبوب مهندسین و آرشیتکت ها می‌باشد. در حقیقت این نرم افزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای طراحی لوازم و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمانی و تاسیساتی است. همچنین هنگام راه اندازی این نرم افزار برای شما امکان دانلود و نصب یک یا چند کتابخانه فراهم شده است که مجموعه ای از آبجکت های معماری برای طراحی ساختمان، عناصر چشم انداز، مبلمان، سیستم نور و … می باشد.

Description

Vectorworks CAD software is a line of industry-specific 2D/3D and BIM solutions that allow designers to advance their ideas from concept through completion. More than half a million users around the world have realized their visions with Vectorworks.
Vectorworks Graphics Module
We often utilize the best technologies available to deliver the design capabilities you need to travel down the path of discovery. And when the best doesn’t exist elsewhere, we build it ourselves. Vectorworks 2014 introduced you to our very own Vectorworks Graphics Module (VGM). And with Vectorworks 2015, the VGM brings the fun back to your modeling experience with great performance, stability, and unmatched graphical control.

just install

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری