آیکون تولکیت / Icon Toolkit 8.0

Icon Toolkit 8.0
آیکون تولکیت

  • کاربرد : نرم افزار ساخت آیکون های زیبا
  • نسخه :Version 8
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Seanau

توضیحات

Icon Toolkit ابزاری کم حجم و بسیار مفید به منظور ساخت آیکن‌های مختلف می‌باشد،این نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد تا در یک محیط ساده به ساخت آیکن‌های مختلف بپردازید ، این نرم افزار دارای ابزارهای مختلفی برای این منظور می‌باشد که شما با بهره گیری از آنها می‌توانید آیکن‌های مورد نظر خود را ساخته و آن را در فرمت‌های مختلف عکس ذخیره نمایید ، لازم به ذکر است که کار با نرم افزار Seanau Icon Toolkit بسیار ساده بوده و هر کاربر مبتدی می‌تواند از ابزارهای موجود در آن به سادگی بهره ببرد ، این نرم افزار همچنین از فرمت‌های مختلف عکس مانند JPEG, BMP, PNG, GIF و ….. نیز پشتیبانی می‌کند.

Description

Icon Tool Kit is a professional, powerful and easy to use icon combination & optimization tool. Icon Tool Kit allows you to create and edit icon through like ‘Photoshop’ layer, and save as ICO, JPG, BMP, optimized transparency PNG or GIF image. Icon Tool Kit also allows you to apply some popular styles for your icon, such as Vista style, Mac style, crystal style, disabled or hot state style.
Features:
Easy to Use: Icon Tool Kit is a fast, easy-to-use icon combination, editing and conversion tool.
Flexible Options: Icon Tool Kit gives you freedom to adjust the icon positions, colors and transparency.
Best Filters: 15 powerful icon filters, allows you to create professional icons.
Popular Formats: Popular image format import and output, support ICO, JPEG, BMP,

اتصال خود را از اینترنت قطع نمائید و با کلیک بر روی دکمه نصب، مراحل معمول نصب را طی کرده و نرم افزار را نصب کنید. این نرم افزار نیاز به شماره سریال و Crack ندارد.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری