فونت ویو اوکی / FontViewOK 4.34 32&64 bit Portable

FontViewOK 4.34 32&64 bit Portable
فونت ویو اوکی

  • کاربرد : نمایش و مدیریت فونت های ویندوز
  • نسخه :Version 3.34
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Nenad Hrg
  • سال تولید : 2012

توضیحات

FontViewOK نرم افزاری برای مدیریت و نمایش فونت‌ های ویندوز می‌باشد که توسط آن می‌توانید بر روی تمامی ‌فونت‌ هایی که بر روی سیستم نصب کرده اید مدیریت کنید. این نرم افزار یک مرور تصویری و سریع بر روی تمامی‌فونت ‌های نصب شده را برای شما فراهم می‌کند و در نتیجه امکان مقایسه فونت‌ ها را نیز برای شما امکان پذیر می‌سازد. ممکن است نام یک فونت را فراموش کرده باشید، اما در صورت مشاهده نوع فونت، آن را به خاطر بیاورید. FontViewOK به شما اجازه خواهد داد تا پیش نمایش فونت ‌ها را مشاهده کنید و تمامی‌حروف و اعدادی که توسط این فونت پشتیبانی می‌شود را قبل از تایپ کردن مشاهده کنید و این امر سبب می‌شود تا دیگر برای تایپ کردن زمان زیادی را به جستجوی فونت مورد نظر صرف نکنید. همچنین این نرم افزار امکان اضافه کردن فونت به سیستم شما را می‌دهد و کافیست فونت‌ هایی را که می‌خواهید در سیستم داشته باشید در برنامه بارگذاری کنید و سپس با یک کلیک همه آنها را نصب کنید.

Description

FontViewOK is a freeware which creates an overview of all fonts installed on your computer. Its use is very simple. One option lets you print all fonts to have on hand at all times. You can change the size, style and color of each font.

<> Disconnect from the Internert. Copy "FontViewOK_x64.exe" file in your system then run it.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری