ایکس فونتر / X-Fonter 8.3

X-Fonter 8.3
ایکس فونتر

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت فونت
  • نسخه :Version 8.300000000000001
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Blacksun Software
  • سال تولید : 2015

توضیحات

X-Fonter یکی دیگر از نرم افزارهای مدیریت فونت می باشد که شما توسط آن می توانید اغلب اقدامات پرکاربرد در کار با فونت ها مانند نصب فونت جدید، حذف، بارگذاری فونت ها (load)، خالی کردن، مقایسه نمودن، پیش نمایش و ... را که ممکن است در مدیریت فونت های سیستم خود نیاز داشته باشید، مدیریت کنید. X-Fonter از انواع فونت های TrueType, OpenType, Postscript Type 1, Raster, Vector پشتیبانی می کند و به عنوان یک نرم افزار پیشرفته و قدرتمند مدیریت فونت می تواند برنامه ای بسیار مفید برای طراحان وب، هنرمندان گرافیک و کسانی که به فونت اهمیت زیادی می دهند، باشد. این برنامه دارای یک رابط کاربری بسیار ساده است و شما به سرعت می توانید فونت های مورد نظر خود را را پیدا کنید، نحوه نوشتاری هر فونت را مشاهده و از آن استفاده کنید. این برنامه همچنین امکان ایجاد فایل های ۳ بعدی را نیز می دهد که می توانید از آنها در صفحات وب و یا در ایمیل ها استفاده کنید .

Description

X-Fonter is very powerful font management tool that stands out of the rest by it's intuitive and easy-to-use
interface and it's wealth of extra features unseen in any other font management tool.It doesn't matter whether
you're a newbie or a pro, with X-Fonter you can get the job done.

<> Disconnect internet. After complete installation and before run the program: Copy and Overwrite "X-Fonter.exe" and "aspr_ide.dll" files from there to installation directory. Default: C:\Program Files\X-Fonter

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری