گیلی سافت فایل لوک پرو / Gilisoft File Lock Pro v9.0.0

Gilisoft File Lock Pro v9.0.0
گیلی سافت فایل لوک پرو

  • کاربرد : نرم افزار قفل و پنهان سازی پوشه، فایل و درایو
  • نسخه :Version 9.0.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Gilisoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

GiliSoft File Lock Pro نام نرم افزاری بسیار قدرتمند است که در بسیاری از آزمایشات و سایت‌ ها جوایز متعددی را از لحاظ امنیتی کسب کرده و توانسته به واسطه ترفندهای مختلفی که مورد استفاده قرار می‌دهد امنیتی مثال زدنی را برقرار می‌کند.
این ابزار قدرتمند به واسطه قفل گذاری برروی درایوها، فولدرها و در نهایت فایل‌ها کاربران را برای نگهداری از اطلاعات شخصی یاری می‌دهد. این قفل گذاری طوری صورت می‌گیرد که علاوه بر ایمن شدن از دست دیگر کاربران به صورت کامل از دید آن‌ها مخفی شده و به راحتی هم نمایان نخواهد شد. GiliSoft File Lock قابلیت سازگاری با انواع حافظه‌ها مانند انواع‌ هارد دیسک‌ها و حافظه‌های فلش را داراست و به همین دلیل کاربران می‌توانند با اطمینان اطلاعات را برروی فلش دیسک‌های خود کپی کنند و در نهایت امر امکان ایمن سازی اطلاعات از حذف و پاک کردن هم از جمله مواردی هستند که در این ابزار دیده می‌شود.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار GiliSoft File Lock Pro:
- قفل کردن و مخفی سازی کامل فایل‌ها، پوشه‌ها و درایوها
- عدم امکان باز کردن، خواندن، ویرایش، جابجا کردن، حذف، کپی و تغییر نام فایل‌ها و پوشه‌های حفاظت شده بدون رمز عبور
- محافظت شدن زیر پوشه‌ها در یک پوشه قفل شده
- محافظت از فایل‌ها و پوشه‌ها از هر نوع رمزگذاری
- رمز گذاری اطلاعات مهم با استفاده از الگوریتم AES و ارسال آن‌ها بر روی شبکه و ... و استفاده از آن بدون نیاز به نرم افزار Gili File Lock Pro
- حذف کامل و ایمن اطلاعات حساس از‌هارد دیسک
- عدم امکان اجرا یا حذف این نرم افزار بدون در اختیار داشتن رمز عبور
- و ...

Description

Gilisoft File Lock is very useful to keep your information away from prying eyes, it conceal folders and files on your Mac with a click, it provides you with an easy and fast way to hide personal folders and documents.

Gilisoft File Lock provides an easy and fast way to protect personal documents and avoid them being seen, modified, or erased by other users. It allows users to hide folders and their contents. Files and folders can be added by means of a single click on a choose dialog box or via drag and drop. This protection system is based on the principle that no person will attempt to open a file he/she cannot see or knows about.

just install

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری