ایزی بی سی دی کاممیونیتی ادیشن / EasyBCD Community Edition 2.3

EasyBCD Community Edition 2.3
ایزی بی سی دی کاممیونیتی ادیشن

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت منوی بوت ویندوز
  • نسخه :Version 2.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : NeoSmart Technologies
  • سال تولید : 2017

توضیحات

EasyBCD
EasyBCD ۲.۳.۲۰۷ Final همانطور که می دانید در نسخه های پیش از ویستا در سری ویندوز کمپانی مایکروسافت ، برای اعمال تغییرات در منوی بوت می توانستید تغییرات دلخواه را به سادگی از طریق ویرایش فایل Boot.ini انجام دهید. اما از ویندوز ویستا به بعد این امکان برداشته شد و انجام این تغییرات دشوار تر از قبل گردید. اگر خواهان اعمال تغییرات در منوی بوت سیستم خود هستید می توانید هم اکنون نرم افزار EasyBCD را دریافت نمایید. این نرم افزار به شما امکان انجام اموری چون تغییر نام ویندوز در منوی بوت ، حذف گزینه های دلخواه از منو ، تعمیر بوت لودر ویندوز و ساخت فلش bootable و دیگر قابلیت های این چنینی را می دهد. شایان ذکر است که این نرم افزار قابلیت تغییر منوی بوت از سیستم عامل های مختلف نظیر مکینتاش و لینوکس را نیز داراست.

برخی ویژگی های نرم افزار EasyBCD :
تغییر نام ویندوز در منوی بوت.
امکان اضافه کردن گزینه های بوت از USB ، شبکه ، فایل ایمیج و هارد درایو مجازی.
تعمیر بوت لودر ویندوز.
تغییر درایوی که سیستم از طریق آن بوت می شود.
تغییر مدت زمان نمایش منوی بوت.
امکان تهیه نسخه پشتیبان.
سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.

Description

EasyBCD is a powerful bootloader-modification tool that has a wide-range of applications and usages. It can perform a variety of tasks ranging in complexity and application from the most basic to advanced and highly-customizable features.
Please use EasyBCD with care, it’s a powerful tool that you can either make your life a lot easier or make it rather miserable by letting you shoot yourself in the foot.
EasyBCD can’t fix a PC that won’t boot.

Disconnect internet. Run "Setup.exe" file and install the Program.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری