وی ال سی مدیا پلیر / VLC media player 2.2.4

VLC media player 2.2.4
وی ال سی مدیا پلیر

  • کاربرد : نرم افزار پخش فایل های ویدئویی
  • نسخه :Version 2.2.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : VideoLAN team
  • سال تولید : 2016

توضیحات

امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند.
این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند.
VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.
حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.

این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند.همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت.
جالب است بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت ضمن این که کاملا رایگان است هنوز حتی نسخه 1 آن هم منتشر نشده است و آخرین نسخه ای که برای دانلود در سایت قرار دارد نسخه 2.2.0 می باشد.
نسخه جدید که حاصل 2 سال پژوهش شرکت سازنده است به تازگی منتشر شده که در همین مدت کوتاه هم حدود 100 هزار بار این نرم افزار دانلود شده است که این تعداد برای این زمان کوتاه عددی فوق العاده محسوب می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار VLC Media Player:
- پخش انواع فرمت ها از جمله MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg, ...
- پخش انواع DVD ، VCD
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
- محیط بسیار ساده و کاربر پسند
- ارائه نرم افزار بصورت کاملا رایگان
- پشتیبانی در زبان های مختلف
- قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز ، لینوکس ، مکینتاش و ...
- پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی
- و ...

Description

VLC the cross-platform media player and streaming server
VLC media player is a highly portable multimedia player that supports various audio and video formats (MPEG-4, MPEG-2, MPEG-1, DivX, mp3, ogg, ...) as well as DVDs, VCDs, and various streaming protocols. It can also be used as a server to stream in unicast or multicast in IPv4 or IPv6 on a high-bandwidth network.
The stream can be MPEG 2 TS in UDP or HTTP packets unicasted or multicasted on an IPv4 or IPv6 network.

Disconnect from the Internert. **If you see "Privacy and Network Access Policy" page , uncheck all 2 options "Network Access Policy" and then click on "Continue" Button.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری